I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Vill du ha tjäna pengar, bra på datorer och pdf?

Övrigt - Blandat

   

2006-05-30 22:46

Vill du ha tjäna pengar, bra på datorer och pdf?

Hej hej!

Jag behöver hjälp, eller snarare "mitt" familjeföretag behöver hjälp. Hela min familj är en bunt latmaskar (talk talk talk and no action), och jag pallar inte göra allting, eller jag har försökt att fixa det, men det går inge bra, because I am stupiiiid.

Haha jaja till grejen, jag är väl haj på datorer, men inte sååå haj.
Jag har en pdf-fil där hela vårat tesortiment+kaffesortiment finns, men den är typ 5 år gammal och har massa fel som behöver rättas till (eller nja typ bara kanske 7 finjusteringar i texten, och tex teer som utgått)

är det någon som kan (helst i sthlms området ) tänka sig fixa detta till mig för låt oss säga en 200? Låter det rimligt?
Jag lovar att det tar säkert typ 20 min att fixa för någon som kan.

Det kommer generellt typ en kund per dag och frågar om vi har en lista på vårt sortiment, och vi har sagt att:
"vi har haft, men den är tyvärr slut" i säkert minst 2 år nu! gaaaaaaaaaaaaah, och ingen orkar ta tag i det, och det är oerhört frustrerande.
Och jag försökte... haha men jag sög.

Det är ingen avancerad lista eller så, är på totalt två A4

Så någon som kan tänka sig hjälpa mig, och tjäna lite stålar på köpet?
Du kanske får lite kaffe/te som tack också haha :P

Jag söker helst någon i sthlms-området eftersom det då är lätt att komma förbi affären så pengarna fås i handen när allt är klart och godkänt

Messa mig om saken! Och jag visar dig filen och alla småsaker som behövs justeras

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.