I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Utkastad - kan någon hjälpa?

Övrigt - Blandat

   

2006-05-30 10:37

Utkastad - kan någon hjälpa?

Hej på er....måste berätta denna bedrövliga historia och se om kanske någon god själ här kan hjälpa till.

En tjej (C) jag känner var ihop med en kille (G, som jag också känner).
C är från USA och flyttade till Sverige (Stockholm) för att plugga och bo ihop med G.
Nu har emellertid G beslutat sig för att dumpa C och har handgripligen kastat ut henne på gatan...så hon har ingenstans att bo och har ju då inga släktingar hon kan bo hos i Sverige heller.

Jag har kollat runt själv för att se om någon jag känner visste om någonstans där hon kunde bo, men icke, och jag har givetvis erbjudit henne att kvarta på min fina bruna manchestersoffa om hon inte hittar något, men det känns ju ändå inte som en bra lösning.

Så - tänkte jag kunde göra en liten efterlysning här, så om någon snarast vill hyra ut sin lägenhet i 2:a hand, vet någon kompis som hyr ut i 2:a hand, eller söker en inneboende så kontakta mig via PM !!!

Hon är mycket trevlig, rökfri, jobbar på en reklambyrå (tror jag att det var, poängen är att hon har en stadig inkomst) och är lätt att ha att göra med.

Pax vobiscum.

"stora artister i USA nu för tiden är inget man vill prodda direkt" <--- generisk 16-åring i producentforumet låter oss ta del av hans tankar