Vad är er största åldersskillnad till en sexpartnr
Ja som ni såg räckte inte platsen till hela trådnamnet: Vad är den största åldersskillnad du haft gentemot en sexpartner uppåt och nedåt? Svara alltså både uppåt och nedåt, dels i absoluta tal och dels i hur många år som skiljer. För mig har det varit fyra år nedåt och elva år uppåt, i det första fallet var jag 20 och hon 16 (<4) i det andra fallet var jag 20 och hon 31 (>11) Ja nu får ni andra också svara (om ni nu inte är oskulder) :D
Etzmaot Le Yehodim http://kattenmjauv.blogspot.com/
4 månader yngre än mig :P
Superflajj. http://aakermans.wordpress.com
nedåt 2år, jag var 20 uppåt 4år, jag var 20
There is no way to peace and love, peace and love is the way.
Min med störst ålderskillnad gentemot mig var 27 år. Jag var 16. Alltså 11 års skillnad. Min yngsta vettefan.. har aldrig vart med någon yngre tror jag. Bara lika gamla eller äldre.
1 år äldre och 2 år yngre. Roliga Simon!
Nedåt, 3 år, jag var 20 år, hon var 17 år. Uppåt, 7 år, jag var 21 år, hon var 28 år.
Look with your own eyes - See with your own mind
Min yngsta 17, jag va 20 Min äldsta 28, jag va 18
Om jag tar på din kuk älskar du mig då?
Toastare
2006-05-30 00:21
2 år... jag 23 han 21 12 år... jag 20 han 32
Jag skyller allt på Emma!
Jag var 18, hon var 22 Jag var 18 hon var 24 Jag var 19, hon var 26
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Toastare
2006-05-30 00:24
bat det var äldsta och yngsta...
Jag skyller allt på Emma!
Jag 18 hon 26... 8 år Sen efter det har jag bara varit med tjejer som är lika gammla eller något äldre.
Vad är det du vägrar att berätta / Grabben jag ska nog få dig att berätta med hjälp av en stor jävla beretta - Organism 12
13 år uppåt. aldrig yngre!!
PUNGEN SKA MED IN ANNARS KAN DU GLÖMMA DET!
Jag 20 hon 17 = 4år jag 21 hon 38 = 17 år
Människa! Hur okunnig är du inte i din visdomshögfärd! Tig ty ni vet ej vad ni säger.
De yngsta jag varit med har varit födda samma år som mig, 85:or alltså. Den äldsta var 28 när jag var 20.
Jag var 20 och hon var 2. 18 år vill säga. Jag var 20 hon var 103. 83 år där.
Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.
jag 14 han 21, 7 år upp hm yngsta är jag 15 han 16, 1 år upp
Vem fan bjöd henne?
Graffare
2006-05-30 02:02
jag 18 han 30+ upfattade aldrig hans ålder..fru å barn hade han iaf.. (skäll inte på mej..i know i was wrong..) aldrig vart med nån yngre än mej själv..
http://beltontorsk.tumblr.com/
GreAt_rEtarD F19 Då blir jag din första yngre då ;) haha
Yngsta: ett års åldersskillnad Äldsta: nio eller tio års åldersskillnad.
Yngsta - 10år äldsta - 9år brr.
4 months down the down the road the idiot gear kicks in
Jag 17 hon 15. Jag 17 hon 20.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
BountyBoo> Åh, nej. Herre Gud hoppas du kan förlåta mig.. Knappast ensam om att bara skriva "ena hållet" så att säga. Särskilt mkt yngre än mig själv har jag inte haft. Alla andra har varit jämnåriga eller typ varit max 1-2 år yngre.
jag var 28 och hon var 14 jag var 27 och hon var 17 har bara två, har inga högre..
www.gbg031.se
Jag 22 hon 16, 7år Jag 20 hon 23, 3 år
I sexrådgivningsspalten står det att man ska vara sig själv. Omöjligt! Om folk anade bara en tiondel av vem jag egentligen är skulle jag dömas för brott mot mänskligheten. -Arne Anka
jag 17 , hon 23 = 6 år jag 18 , hon 16 = 2 år
-=DiGiT=- ya know thats ma name, u punk ass mutha fucka
neråt är det jag 21 och hon 17 så 4 år.. uppåt jag 21 och hon 32 så 11 år..
AfterGlow Damn! Ifall du talar sanning så är det där respektingivande alltså!
Etzmaot Le Yehodim http://kattenmjauv.blogspot.com/
Zion: hehe jo, men hon sa först att hon var 30 och inte hade barn och man, i got played :(
Människa! Hur okunnig är du inte i din visdomshögfärd! Tig ty ni vet ej vad ni säger.
jag var 19 och han 28 sa, 9 ar
största skillnad uppåt, jag 19 han 29 nedåt... vet faktiskt inte, min nuvarande pojkvän e 22 o jag e 31 (*pusspuss älskling*)
och..???
Inte för att vara sån... men jag skulle verkligen vilja se hur mogna de individer som exempelvis varit 22-23 år och haft sex med en 14-åring är. Och vilken tjej vid sina sinnes fulla bruk har sex med en 13-åring vid 19 års ålder?! o_O
Look with your own eyes - See with your own mind
hahaha, jeps så e de en person som känner mig väldigt väl har sagt så här om mig: Maria, du e intellektuellt bevandrad o som du resonerar kring olika företeelser cirka 50 år gammal, biologiskt e du 31, och känslomässigt o var du står i livet är du mellan 19 och 24 år gammal beroende på situation. så, jag tror att eftersom jag känslomässigt vad gäller relationer o livsskede (typ, skola, jobb, barn, hus, egna möbler, resvanor) hänger jag oftare med folk runt 20 än de runt 30, men jag dissar inte människor i min egen ålder. För mig är det mognad, känslomässigt engagemang och värderingar i relationen jag väljer mina vänner för.
och..???
Mjauv aj think i know who :)
IFK Göteborg Juventus - You ask yourself.. if it was all worth it.... -
hmm. har aldrig vart med någon yngre eller i samma ålder som mig själv..utan bara äldre. största skillnaden jag 19 hon 25 6 år difference
oj han kommer in & domierar med lite engelska :)
peaches kalas du är bara 1 år äldre! ;)
haffad Mysigt.
I DIG !!!!
är det bara jag som ser ett mönster i det här, inte bara i den här tråden utan bland mina kvinnliga bekanta och i andra trådar. alla kvinnor har alltid haft en nästan 10 år äldre snubbe medans nästan aldrig någon yngre. medans alla snubbar värkar meka på brudar runt 15-17 om det kan när det är runt 20
6 års skillnad
Dagisbarn hittat! Återfås mot beskrivning. MVH Personalen på Kristallen
Den yngsta är lika gammal som jag, vi var båda 16. Den äldsta - jag var 18 och han 29.
these drugs aint as good as we wish they were
Yngsta: Jag 15 Han 18 Äldsta: Jag 16 Han 20 Fy vad tråkig jag är.
My heart lives in my vagina.
ja de e jävligt mycket uppåt i alla fall. och neråt är det ett år, han e 17 ja e 18.
Yngsta: Hon 15 jag 17 Äldsta: Jag 18 hon 22
Säg Whalla!?
Jag blev tillsammans med min nuvarande pojkvän när jag va 13 . Nu är han 25 och jag 17
hoes over broes ..
du måste skoja.. 13 och 21 när ni blev tillsammans? fyfan..fyfan nåra människor har verkligen lite sjuka behov
Säg Whalla!?
peaches haha, näää va inget ;D
jag var 13 år och hon 25 år och supermodell
/ Deedz. http://www.facebook.com/jewoit
ingen som har någon kul historia att bjuda på då där åldersskillnaden äger rum
i det första fallet var jag 20 och han 16 (<4) i det andra fallet var jag 20 och han 25 (>5)
Tüffü was here!
nedåt, jag var 17 och hon 16 (<1) uppåt, jag var 19 och hon 32 (>13)
Hej, vi har aldrig träffats. Kommer du ihåg mig?