I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Vid sovande stund

Övrigt - Blandat

   

2006-05-25 15:40

Vid sovande stund

Har ni någonsin befunnit er i ett läge i fysikt och psykiskt där det känns som ni sover fast ni är fullt medvetna om det och kan inte röra kroppen fastän ni försöker? Jag vet inte hur jag ska förklara det... Jag har vid flera tillfällen gått i djupsömn (eller något liknande iaf) och hela kroppen har varit tung (precis som när man djupsover) fast i huvudet har jag tänkt att "nu ska jag pröva röra kroppen" men jag har inte kunnat riktigt. Eller ens försökt öppna ögonen. Det är konstigt.. det är ju trots allt hjärnan som styr kroppen. Förstår ni vad jag menar? Ber om ursäkt för en dålig förklaring men jag vet inte riktigt hur jag ska förklara det.. Senast var det imorse då jag somnade om och var verkligen borta och i mitt huvud så visste jag att jag sov och uppmanade mig själv att röra på mig.. Det tog jättelång tid innan jag kunde röra på ett finger och då kändes det som om fingret var jättetungt (nästan som då en kroppsdel sover fast hela kroppen sov..)

Äh..hoppas någon förstår iaf! :P Nu till saken.. har du varit med om detta? Orsaker? Blabla.. Diskutera! Det är riktigt intressant men ändå lite läskigt tycker jag
Jag kan inte vara den enda som varit med om detta.

Vet inte i vilket forum detta hör hemma heller..
I'm out..vad mycket det blev nu..hej hå

här får du lite kärlek