I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Nu är vi inte längre anonyma.

Övrigt - Blandat

2006-05-21 01:48

Nu är vi inte längre anonyma.

Jag minns. Nån gång vid 2001-2002. Whoa!, shit, de va få som visste vad det var. Det va en grym comunity där softa människor hängde.
Ibland blev det beef här, eftersom att det sitter hårda snubbar bakom skärmen. Och om man hamnade i tjaffs kunde man verkligen se framför sig hur en riktig huzzla knackade sina guldtänder mot dataskärmen, när han skrev: Ey, hura, fattaru
attjag kommer komma ner från förorten och döda dig?

När man fick höra sånt så började man direkt kolla så att snuten i inte är utanför lägenheten och titta under soffan om man hade några brajjisar. *tar en tugga av maten jag köpte för 30 spänn på statoil* jah. Mwn min poäng är. Att nu VET JAG att det inte är tuffa hårda, mörka gansters som droppar bilder i graffitti, som skriver texter i Lyrics och som fördriver tid i "yarden" (blandat)

Vad trodde ni gömde sig bakom nicket och skärmen.
Jag trodde att mellanöl var lång, brunett och klädde sig
i neger-keps och hängbraller. peaches trodde jag var en jobbig iranier, men de visade sig att hon var den sötaste brud jag sett på länge. Fantalight trodde jag "undercover" snut.
Vem trodde du va vad?