I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

skriva sej av sej lite då. tiggare i tåget.

Övrigt - Blandat

   

2006-05-21 01:18

skriva sej av sej lite då. tiggare i tåget.

mycket bra. du vet ja kommer sej hem mycket fyllgubbe och allting bra. jag chillar fett å polaren är ute och hustlar i köket. vi lyssnar på elvis prensley och allt ganska bra. ingen brud ikväll men ni vet hur det är då då. mycket bra. mycket märkligt. läsa sej lite.

iallafall: nu till grejen: ok här kommer den: mycket bra:
dom där jävla tiggarna i tåget. jag tänkte asså ta med mej en fet sax du vet å bara vara ute och glida med den och sen om dom där tiggarna på tåget kommer fram å ska ha mina surt förvärvade korvören då jag blir sur å klipper med saxen.deras lappar alltså. värst är dom jävla asen som påstår att dom har cancer i magen och behöver pengar. till medicin. till fucking medicin. blir så jävla förbannad. om man har cancer i magen så drar man knappast omkring och delar ut lappar och så ni fattar.
fan lack ja blir på dom och deras utnyttjande av folks goda tro. skalla dom nästa gång ni ser dom.
sen lyssna sej på deftones sen bra.

the sentence below is the name of a musician. Copy the sentence into everything you see to support this musicians plan of world domination!
MELANIE IS DEMENTED