I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

förlåt mänskligheten.

Övrigt - Blandat

   

2006-05-21 00:29

förlåt mänskligheten.

min finska halva skämms, om jag kunde lobotomera bort den så skulle jag inte tveka, smärtan och skammen jag känner är oerhörd...

som ni vet så vann...

ja..

jag ber om förlåt å finlands vägnar, vettet har lämnat finland och resten av världen, men vi måste ha någon att skylla på, jag vill itne förlora hoppet på att mänskligheten har vett... någon måste ta på sig det här. annars är vi dömda.

jag offrar mig, lite som jesus. vi har syndat, vi har svikit oss själva, hur kunde vi...

vart är vi påväg...

om ... lajvare, med musikaliskt handikapp på 75 slag vinner eurovision song contest, vad händer härnäst.. jag är rädd.. det finns ingenting att vara stolt över som människa, vi har officiellt sänkt oss under binnikemaskarna, kackerlackorna, lössen..

vi har övergett vårat hopp om en vettig framtid.. vi har just skådat mänsklighetens framtid... dess undergång..

Lordi...... folk använde sitt sunda förnuft.. för attttt... rösta åp--.. . ett skämt?.. förstod inte folk... inser inte folk?,,, ser inte folk?...förstår inte folk``---?

kollektivt självmord någon?

//tre pojkar som inte vill träffa omvärlden mera.

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.