I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Soft dröm...

Övrigt - Blandat

2006-05-19 02:03

Soft dröm...

har lite tråkigt såhär på natten tänkte att någon kunde joina mig med att återberätta någon skön dröm ni haft.. kanske nu i veckan kanske någon som inträffade för några år sen.. allting soft är välkommet!

Iförrgår så drömde jag var i min flickväns hus o när jag skulle dra därifrån så träffar jag Snoop dog som står och chillar han räcker mig en svartpipa som är väldigt lång(där skaftet är c:a 30cm långt) där det bolmar upp rök ur o han säger "Heeee"(Med den där sköna "high"rösten:D) han har en pipa o jag har den andra o så börjar vi chilla stenhårt

..sen efter ett tag.. så har vi rökt så mycket vi knappt kan stå upp men det hindrar inte mr snoop för att vilja "styra upp" lite mer(alla som sett "up in smoke tour" förstår ;-) vi ringer en polare till mig o han tror självklart inte att jag har fått äran att hänga med snoop, tror att det är fejk eller något.. sen utan att hinna reagera så har snoop lämnat drömmen... kort o gott där var drömmen slut.....

2006-05-19 02:04
ojdå.

2006-05-19 02:06
illa när man drömmer om att röka...
?- Hur många bor det i Tyskland?
- Gôr-many.

2006-05-19 02:07
TeKoNe P23 har man inte rökt på 6dagar så har man inte :P

2006-05-19 02:07
då har man inte rökt på länge om man drömmer om röka.. hhaaa
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2006-05-19 02:10
jag har rökt i 6 år å inte har jag drömt om att röka..

iofs när jag väl kommer ihåg mina drömmar e det för de mesta madrömmar
?- Hur många bor det i Tyskland?
- Gôr-many.

2006-05-19 02:16
jag rökte fett länge, sen när jag slutade så fick jag sånna drömmar. kunde typ inte sova och grejjer.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2006-05-19 02:28

igår natt drömde jag att jag åkte i en buss, men där uppe i taket där som har radio, stopp-knappar o sånt, där satt det dusch-slangar som man kunde ta ner o duscha runt med istället.. så vi i bussen vevade ner rutorna (sådär som man inte kan göra på bussar) och duschade en brat som kom i en fin bil, han vart sur så vi duscha han lite till..
sen vaknade jag.

givande dröm tyckte jag.

2006-05-19 07:03
Jag drömde en sjuk dröm här om dagen så jag tror inte jag vill berätta :O
Forumssignatur...<br>

2006-05-19 08:34
jag drömde att jag och Biggie rökte blunt.
we have no rights | we have no future | no reasons why
Just born to die

2006-05-19 08:36
Vem var din kompis slimeface?
WHADUP

2006-05-19 10:25
Jag drömde exakt samma grej!

dET VAR INTE SNOOP DU TRÄFFADE DET VAR JAG ! AHAAA G !

2006-05-19 10:50
haha, ja har oxå drömt om snoop..
att ja va på en fest nånstans så helt plötsligt ser ja han där.. DAMN!
så va han skit kaxig först, men efter ett tag blev han skit chill å vi satt å sjung typ och drack bärs å rökte fet, haha, hur najs som helst..
sluta iofs med att ja började tappa mina tänder så de gick över till en marddröm sen..

2006-05-19 10:57
Hur lyckas folk komma ihåg sina drömmar? Jag kommer ihåg dem precis när jag vaknar men om jag senare under dagen försöker tänka på det så lyckas jag inte gräva fram dem.
To all you hunters who kill animals for food, shame on you; you ought to go to the store and buy the meat that was made there, where no animals were harmed.