geggväck.....asså hör bara geggväck.....uuuahh vad vidrigt det låter
Nä vad roligt, verkligen jättekul!!
Producent
2006-05-19 22:18
analsekret, framstjärt, pojkfitta
Jag är ingen perfekt man. Jag försöker bara göra det bästa jag kan och vara sann, inte göra nått halvdann. Det borde vara min slogan.
RÖVUNGE -skdeglads- mamma kallde mig för de en gång, fan de fulaste ja hört hehe
Slinker ju med en del otrevligheter, som analsekret, geggveck och flytningar. Men vad har pluskvamperfekt med något som helst av detta att göra? Annars är jag inte direkt förtjust i anabolafitta.
"jag har fin hår. som en waterfall."
Graffare
2006-05-20 10:55
hahahahahah!
They called me Mr. Glass
Flaskpost,kastrull,stråtrövare,krabba m.m Glöm inte att säga orden högt för er själva
...
geggamojja
Bara för att du är paranoid, ska du inte tro att de inte är efter dig
tänkta bara uppa denna tråden för att jag stör mig på folk som inte söker innan de skapar nytt
Rör inte min prilla !
lapskojs kalopps pölsa korv stroganoff ravioli fyfan bara mat asså dårå yo liksom..
No cake for the impurity!
Gurka är jätte fult om man säger det ett par gånger, samma sak med fest.
Ta mig inte seriöst Jag är inte på riktigt
Vulva
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
blåbärsstrumpa?
ni vet vad man säger virke kostar pengar det är inte så att det växer på träd.
2 trådar? .. då är trådskaparna ansvariga och de har äckliga användarnamn... alltså: the45king.. är ett rejält äckligt ord
va?
frieri galosch kapuschong
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
isterband.... fy faen
BLÄ
Fisring , fittslemm , analtöjjare , kalsongludd , grissvål , Köttgrotta , Vårtpung , Ollon , Smula , Svampinfektion , Grisfot , kukpump , Slask , Mulltoa .....asså det finns så jävla mycket=)
JONIS REST IN POWER
jag tycker att gaffel e ett oerhört fult ord.
gäggveck köttros suspensoar kassör
fjässe
monolit bröd slängar koka reda/redning
Ni har ju missat poängen totalt.Kroppkaka
k1337oris
Fakal P50 Skicka meddelande Gästbok Daterat
06-11-21 18:32Fisring , fittslemm , analtöjjare , kalsongludd , grissvål , Köttgrotta , Vårtpung , Ollon , Smula , Svampinfektion , Grisfot , kukpump , Slask , Mulltoa .....asså det finns så jävla mycket=)
Inget av ovanstånde ord speglar trådens innebörd. Ovanstånde är möjligen fula ord för dig. Men äckliga att ha i munnen för mig
k1337oris
Livmodersdusch.
"Damfotboll är som V75 med kossor" - Gert Fylking. Jag väntar på din ursäkt till kossorna.
pastejugn stjärtgosse slaskfitta köttros
blodig fisring ketshup
jag tycker att jäklar är ett jävligt fult ord av någon anleding.
R.I.P. Zika R.I.P. Teraq R.I.P. Jens R.I.P .Calle R.I.P. Stoffe
Ja, magsaft är ju ett mindre trevligt ord.
aubergine är skitfult, äckligt desutom.
Hey
skottkärra
flottpärla
tårta
bulle
fotjuice
"slafsa murra"
:S
bulle rullar ju fram på tungan. hu kan du hata på bullen??
skäggbiff
i'm always telling the truth even when i'm lying.
bulle låter bara så fult.
BUUUULLLEEEEEEEEE........ :S
nja de låter ju bara mysigt
tjenixen hamnar strax efter.
Det var en gång en rappare som ville vara som alla andra, och plötsligt var han unik.
Konkelbär
"Vet du hur man ser att det är en sverigedemokrat som skapat tråden? * Särskrivningar och allmänt illa vårdat skriftspråk. * Ovidkommande babbel om pöbel, svartingar, negrer, hasch, och kommunister."
vaginalaflytningar
"Cannabis är olämplig om man ska ägna sig åt brott. Man vill helst bara sätta sig i ett hörn och lyssna på musik" - Leif GW Persson
vårtgård är riktigt vidrigt..
kärleken till pengarna är roten till problemen.
Nouveau Fyfan hudflik. usch, haha Mina bidrag är klegg och ollon,.
"Nothing says leave me alone like doo doo-butter in my pa-ants"
flänsost toppar min lista!
finns det folk som använder ord som t.ex. snaska kotte och skäggbiff?