I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt.
Läs Mer »
Whoa Community
Allmänt om whoa
Svensk Hiphop
Allmänt
Audio & Video
Battles
Request / Önska
Utländsk Hiphop
Allmänt
Audio & Video
Battles
Vår Hiphop
Graffiti
Producenter & DJs
Breaking
Audio & Video
Beats
Battle & Cypher
Lyricism
Samarbeten
Emceeing
Övrig musik
Reggae & Dancehall
Soul & RnB
Elektroniskt
Rock, pop & annat
Klubb & Konserter
Stockholm
Göteborg
Skåne
Övrigt & Utland
Festivaler
Hobby & Fritid
Kultur & Media
Datorer & Teknik
Konsol & PC-Spel
Sport & Idrott
Övrigt
Blandat
Webbsidor
Vardagsfilosofi
Köp & Sälj
Specialforum
Populära
Senaste
Aktiva
Whoa Shop
Kontakta Whoa
Piratpartiet
Övrigt - Blandat
Tillbaka till forumet
maki
2006-05-16 15:17
Piratpartiet
någon som skulle tänka sei rösta på dom i höst?
Kärlek är ju ändå att dela med sig ;)
mickelito - en Nalle Puh figur?
Louder
2006-05-16 15:18
ja, att rösta på något som inte har en chans så att dom små obskyra högervridna partierna får större chanser. GO GO GO!
Louder
2006-05-16 15:20
och du tror seriöst att alla kommer rösta på dom?
Borttagen
2006-05-16 15:20
fridge
captain obvious - to the rescue ;)
skämt å sido, de får inte min röst iaf.
känns väldigt hobby.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Demento P40
2006-05-16 15:24
ett parti med en enda huvudsaklig inriktning är skräp. ett parti vars huvudsakliga inriktning är något som borde vara så patetiskt jävla långt nere på prioriteringsskalan är ännu värre. håller med whatone.
maki
2006-05-16 15:59
happ ja ska iallafall lätt rösta på dem
Demento P40
2006-05-16 16:01
skit dig själv i ansiktet om du så önskar
KungVikke P42
2006-05-16 16:16
Aldrig i helvete )
"Jasså?Därför som White Lions fått så mycket skit av media?Sveriges farligaste klack,hell yeah" - Zow P16
jukkus P39
2006-05-16 16:20
japp, kommer rösta på dom
http://felidae-music.com
frudie P39
2006-05-16 16:27
haha dom vinner med 100%!
Borttagen
2006-05-16 16:37
ALDRIG att jag röstar på piratpartiet. Jag ryser bara på tanken att tex piratpartiet skulle vinna, så skulle någon jävla smurf åka runt i länder och pratar med ministrar o sånt. Hela projektet är ett skämt.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
JaeLee
2006-05-16 16:39
Det handlar väl mer om att markera var man står i frågan om fildelning och hetsjakten på de som sysslar med det här. Har man inget bättre att rösta på så varför inte...
Two roads diverged. I took the one less traveled by and that has made all the difference. /Robert Frost
jukkus P39
2006-05-16 16:40
"så skulle någon jävla smurf åka runt i länder och pratar med ministrar o sånt" hahaha wtf?
borde inte tråden ligga i politik forumet btw?
http://felidae-music.com
Borttagen
2006-05-16 20:06
jukkus P19
Om piratpartiet skulle få en majoritet i valet i höst så skulle ju det bli konsekvensen.
Jag tycker i övrigt inte man ska rösta på partier som man inte tycker kommer kunna leda sverige på ett bra sätt på alla områden.
Omen22
Rappare
2006-05-16 20:12
Jag tycker fildelning är bättre olaglig och gratis än lagligt med ett pris.
Paradigma - Skratta Uppåt (netplay) SLÄPPT!
Paradigma @ Facebook
Watakushi
2006-05-16 20:15
känner mig allmänt sviken av samtliga andra partier som jag känner till namnet på, samtliga har för mycket skit i bagaget tyvärr.
så det blir nog till att rösta på piratpartiet, å sen om borgerliga vinner så är de kanske bra för då får alla sossetrötta svenskar se hur jävligt landet skulle kunna se ut en gång för alla.
lite skit gör människor mer engagerade (alldeles för mkt skit med)
Borttagen
2006-05-16 21:53
piratpartiet, är dom stenkastare lr?
maki
2006-05-16 23:08
aaaaaargh!
Borttagen
2006-05-16 23:11
piratpartiet är snorungar som är för snåla för att betala för sin skit, bara det att dom har gömt sin agenda under en politisk mantel...jävla miffon.
whitebuffalo
2006-05-16 23:14
Det finns väl ingen som på fullaste allvar tror att dom ska få mycket röster? Det tror jag inte att de själva har räknat med heller...
"ja, att rösta på något som inte har en chans så att dom små obskyra högervridna partierna får större chanser."
håller verkligen med
whatone
här.
läs på och rösta på något vettigt parti istället!
filip
2006-05-16 23:16
kanske 2010, men inte i år..
fortsättning följer...
Borttagen
2006-05-16 23:17
det mest korkade resonemanget någonsin är "rösta på ett parti som har chans att vinna istället"
Vikktorius P39
2006-05-16 23:25
En frågespartien är ju inte världens säkraste kort heller...
Recensionsansvarig @ Whoa.nu
Inkompetent Mun Hemsida
Inkompetent Mun Twitter
Borttagen
2006-05-16 23:32
personer i enfråge partier med politisk utbildning är lika potenta när det kommer till kritan som folk tillhörande partier med ideoogiska ståndpunkter.. och med största sannolikhet bildar inte ett enfrågeparti en majoritetsregering innan de har en fullständig politik när inte något annat riksdagsparti lyckas med fullfjädrat partiprogram.
Borttagen
2006-05-16 23:53
Vissa här verkar ha fått för sig att piratpartiets mål är att vinna valet. Tror ni inte att de inser själva att det är helt orealistiskt? Deras ultimata mål är att få tillräckligt många röster för en plats i riksdagen, väl där ska de samarbete med det stora parti som bäst kan vara med och driva deras frågor, dvs att forma om upphovsrättslagen och ge den personliga integriteten ett starkare skydd. Som det ser ut nu när en miljon svenska fildelare håller på att förvandlas till "grova brottslingar" så är det visst en fråga att prioritera.
Borttagen
2006-05-16 23:56
CameraObscura P19
Varför ställer dom upp i valet om dom inte har ett fullfjädrat partiprogram.?
Jag tvivlar starkt på att dom är lika potenta när det väl kommer till kritan om att styra sverige.
Tillbaka till forumet