I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Historien bakom din signatur

Övrigt - Blandat

   

2006-05-16 11:07

Historien bakom din signatur

Jag borde jobba men blev rastlös och uttråkad...

Hur kom ni på eran signatur? Det här är historien bakom min iaf.

Jag var i Polen en vecka i höstas och träffade en kollega/polare. Väl därnere på ngt hak chillin med mkt vodka och annat soft, började vi diskutera hip hop. Jag berättade lite om mina favoritgrupper Lord Finesse, Wu-Tang mfl och alla gjorde detsamma. En polack var extra dryg och högljudd och tyckte hans smak var bäst förstås. Jag tog det ganska lugnt, jag menar han kände inte ens till Big Pun.

Helt otippat kände han till Quasimoto och han var inte sen med att avfärda det som skit. Då sa jag till slut ifrån och kallade hans favorit The Black Eyed Peas för kommersiell dynga. Då kontrade han med dålig engelska att BEP innan Fergie gjorde musik "more true than your favorite old school group" som om jag inte visste ett skit om BEP innan dom blev kända. Respektlöst som fan, särskilt eftersom killen inte kände till hälften av det jag snackat om.

När jag reflekterade över händelsen långt senare kom jag på att polacken dragit till med en klockren punchline. Det är en grym och respektlös rad jag önskar jag sagt själv. Så jag beslöt mig för att använda den här.

Så det var historien bakom den.
JAA TREVLIT! Droppa era nu.

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.