I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

och en till...karlekstrad

Övrigt - Blandat

   

2006-05-11 16:42

och en till...karlekstrad

ok, sâ här är det..jag har en mycket bra pojkvän. Han visar mig respekt, ger mig kärleken jag behöver, Han har roliga föräldrar, han är fin osv osv.Jag är mycket lycklig med honom med andra ord... Pa senare tiden har bâde tvâ tofflat för tok för mycket. sovit med varandra alltid, vi träffar inte kompisar osv. sâ jag bestämmde mig att det fick vara nog sâ jag ringde upp en kompis o styrde upp ett öl möte. sâ han gick ju självklart ut med sina kompisar.. Och jag blev arg...
o igâr var han ute med en annan kompis o skulle komma hem runt 23 sa han (men han sa själv att han inte lova nâtt)men kom hem runt 4 pâ morgonen(nej det brukar inte hända). sâ jag blev självklart arg igen. han fick somna utan en godnattpuss.

Nu till problemet. Pâ nâgot sätt pâ sista tiden har jag kännt att han bara är min. Jag vill inte dela med mig. Men jag vet att det är fel, sâ därför blir jag mycket irriterad över hur jag reagerar. Jag vill inte vara en Kärring .. Vafan, det är väl klart han ska kunna vara ute med sina kompisar utan att jag är med eller blir sur. det vet jag oxo... jag har inte gjort den har trâden för att klaga pâ honom. det är jag som är problemet... vad fan ska jag göra för att slippa vara den har jobbiga tjat-flickvännen.. jag vill inte, men jag kan inte hjälpa det... jag forsöker, men det bara kommer.

kom igen, ge mig lite forlag. Han förtjänar mer än sâ här.


Hej FRA!
Jag har ingenting att göra med al-Jihad, al-Fatah eller PKK. Jag har aldrig gjort Hadjdj eller tillverkat en bilbomb, jag vet knappt ens vad Al Manar betyder. Men tack för visat intresse!
puss