I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Druckit för mycket igen

Övrigt - Blandat

   
Moderator

2006-05-07 11:23

Druckit för mycket igen

Igår blev jag för full igen. I fredags också. Jag har upptäckt att jag tydligen inte har någon gräns för hur mycket jag dricker. Finns det alkohol kvar så dricker jag. Blir jag dålig så väntar jag tills det blir en liten lucka då jag mår bra och då dricker jag mer under den lilla tiden, vilket självfallet bara resulterar i att jag blir sämre sen. Jag blir för full för att ragga och skulle jag råka få någon tjej ändå så skulle jag inte kunna prestera ändå så det skulle vara helt meningslöst. Jag blir så jävla less på mig själv för jag har inte kul när jag super längre och det brukar ändå vara det bästa i livet liksom.

Är det någon annan som har det likadant och som har lyckats ta sig ur det? Kan ni ge några tips?

Nu när whoa till slut ska lägga ned kan det vara dags att sammanfatta allt jag har lärt mig här genom åren: WORD! på Misery_chick