I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Gbg lägenheter

Övrigt - Blandat

2006-04-26 15:56

Gbg lägenheter

Samma visa igen, sökte massor i gbg förra året men jag hittade inget sjysst, hur ser det ut på fronten idag att få lägenhet där? har ni några bra länkar till förmedlingar och sånt?

Im the toxic waste of gods creation

2006-04-26 15:59
www.boplats.se

söker själv inte lätt.
----------------------

2006-04-28 16:21
gbg har ingen förmedling allt går i stort sätt genom ovanstående sida...

ett annat sätt aär att gå till de olika bolagen och prata med dem å se om det går att ställa sig i kö. Så gjorde jag, och fick enlägenhet relativt snabbt
Tror du mej inte? Fråga min mamma!
Toastare

2006-04-28 16:48
man får inte vara kräsen... kortedala som ligger ca 15-20 minuter från stan med vagnen har rätt stor ruljans på lägenheter. Ring till de olika fastighetsbolagen och visa framfötterna.. just eftersom det inte finns nån kö är det slåss som gäller.

jag letade 3-4 timmar om dagen när jag skulle flytta... hade t.o.m lägenhet i Lund att byta emot. Till sist fick pappa(-betalar) gå in och köpa en lägenhet.
Jag skyller allt på Emma!
Toastare

2006-04-28 17:23
Prs

nej men en smart farsa som vill tjäna en slant.. han kunde bara lägga på lånet på sitt redan befintliga lån som han skaffade när han köpte sin lägenhet. Sen fixar jag till denna lägenheten och vi säljer den när jag pluggat klart och han får lite dollars. Plus att det kan ge mig ett körkort..eller påbörjan till ett iaf.

två flugor i en smäll..och jag har inte haft nått emot att måla om och fixa och dona, vi vill ju bo snyggt.
å lägenheten ligger i bellevue=billig att köpa..

jag sa ju att det inte är nått fel på kortedala och där är rätt stor ruljans=man kan få lägenhet där.

2006-04-28 18:16
Göteborg e fett, göteborg e soft, men göteborg e inte göteborg utan kortedala//

Göteborg e fett, göteborg e soft, men göteborg e inte göteborg utan tek-mitch//
?- Hur många bor det i Tyskland?
- Gôr-many.
Toastare

2006-04-28 19:26
Prs

avundsjuk?

det är skillnad på att vara borstskämd och ha det gott ställt... klart jag tog emot den hjälpen så jag kunde flytta och vidareutbilda mig. Vore dum annars... och som sagt så är det jag som ser till att lägenheten blir mer värd.. allt från att måla om till att göra om köket..

2006-04-28 19:30
det är ju ett smart drag att köpa istället om man kan, jag hade gjort det om jag haft cashen. Men men.. dags att börja leta då,. kanske dela med någon eller 2:hand

2006-04-28 19:35
jag e fett avundsjuk på Bountyboo vill åxo bo i gamlestan
- Gôr-many.
Toastare

2006-04-28 20:00
jag älskar och bo här =) man har ju både Naserligan och bandidos att vakta en ;)

2006-04-28 20:03
och O.T.G :P å albanligan.. och H.A,
- Gôr-many.

2006-04-29 13:26
haha vakta en är väl att böjja på sanningen
Producent

2006-04-29 13:48
Det är ganska soft o bo i Bergsjön, det enda negativa är bara att man bor så himla långt från stan.
Men ganska positivt att man kan enkelt åka till Partille snabbt :P
Since 1984
@realgizlee // twitter

2006-04-29 14:20
haha därför man bor i dom finare delarna av 415
- Gôr-many.