I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Pedofil haffad

Övrigt - Blandat

2006-04-26 10:44

Pedofil haffad

Fan va gutt! Extra guttigt att den svaga jäveln bad om nåd med!
Hoppas han blir våldtagen i en evighet där inne i finkan.

www.aftonbladet.se

(Jag är ingen Oprah älskare)

Konsertbesökare

2006-04-26 10:51
Fan va gött :P

2006-04-26 10:59
"den svaga jäveln"

Poet

2006-04-26 11:04
Så trendiga fängelsekläderna är i USA hehe

www.aftonbladet.se

Ser nästan ut som något någon rappare i början av 90-talet skulle ha haft på sig haha
At the gates of Eternity...

2006-04-26 12:39
weiii för Oprah!

Oprah är en ball lady!
Maybe sometimes, we feel afraid, but it's alright <br> The more you stay the same, the more they seem to change. <br> Don't you think it's strange?

2006-04-26 12:40
han kommer dö på kåken :)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2006-04-26 13:13
varför har man käpp när man är 30 år gammal?
http://www.earforcefm.blogspot.com
Poet

2006-04-26 13:14
Asul : Han kanske är limp?

2006-04-26 13:34
execute him förfan!
Aldrig mer....

2006-04-26 16:06
Visst är det bra att killen får sitt straff..
Men jag tycker hela situationen är sjuk. Det är något slags nöjje att hänga ut sexualbrottslingar i tv, nästan som en tävling..
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2006-04-26 16:16
Med varje andetag i min kropp, med vad som än krävs, men än viktigare - med er vid min sida - ska vi röra upp himmel och jord för att stoppa en ondska som pågått alldeles för länge

Hahaha... låter som om Oprah varit inne på APB eller IFPI
Two roads diverged. I took the one less traveled by and that has made all the difference. /Robert Frost

2006-04-26 16:40
Oprah är en av de finaste (mediala) människorna på denna planet.

Hon gör så sjukt mycket gott och har gjort i 20 år. Visst hon är snuskigt rik och mäktig men kolla vad hon gör för sina pengar.
Har en massa olika välgörenhetsfonder, öppnar skolor och utbildar lärare i Afrika, dessutom får hon väldigt många andra vanliga och ovanliga människor att hjälpa till i diverse spörsmål.

Hon skulle garanterat vinna presidentvalet om hon ställde upp.

Ni som inte diggar Oprah, varför och på vilka grunder?

Frid
Proceed Solinus to procure my fall and by the doom of death end who(a)s and all.
Shakespear is my man......

2006-04-26 16:58
Coste P23
Ni som inte diggar Oprah, varför och på vilka grunder?
Hon är en jävligt störande person..
Hon överdriver en massa saker på hennes program, hon ställer en massa dumma frågor i sitt program.
Jag tycker hon är dum..

Men visst har hon ett stort hjärta.

2006-04-26 17:00
Oprah är grym!

2006-04-26 18:06
Det Oprah gör är fint.
Hur Oprah pratar och hennes pubilk är ful.

2006-04-26 18:21
Oprah låssas vara god och hjälpsam. Amerikansk tv påverkar kanske bara svagsinta, för alla såna där program är bara smörja osm tv sänder som utfyllnad.
we have no rights | we have no future | no reasons why
Just born to die

2006-04-26 20:00
oprah är obehaglig och blir lätt tråkig! avskyr människor som verkligen måste skryta med hur snälla, helgonaktiga och humana dom är. och dessutom kan vemsomhelst med mycket pengar skänka bort sjukt mycket utan att det ens rör dom i ryggen.
hon bryr sig heller inte om Minge eller Gary nånting, det är jättetaskigt ju!

2006-04-26 20:11
Oprah jobbar bara efter den amerikanska drömmen. Om hon verkligen skulle bry sig om folk skulle hon gå till roten av problemen eller försöka utjämna för fler människor, istället för
som hon gör nu restaurera en hel människas liv enligt modellen: "ge hemlös bostad, utbildning, ett svinstort hus och hur fina inredningssaker". Jag förstår ju att det blir bättre teve. Men att hon skulle vara någon jävla frälsare är patetiskt att
tycka.

Jag vet dock att hon är väl insatt i frågorna om övergrepp och har en god kunskap, men jag tycker nog ändå att det här är en lite tveksam väg att gå.
- Med varje andetag i min kropp, med vad som än krävs, men än viktigare - med er vid min sida - ska vi röra upp himmel och jord för att stoppa en ondska som pågått alldeles för länge.

Det kommer ju verkligen att utrota problemet helt och hållet..

2006-04-26 22:20
Visst kan jag hålla med om att det är väldigt mycket "American dream" över henne. Det är det över alla i USA (ursäkta generaliseringen, men om någon generalisering har en stor sanningshalt så är det nog den), de blir inpräntade från barnsben att "The land of the free" är så mycket bättre än alla andra länder. De får lära sig minimalt om omvärlden och tror på riktigt det de själva säger. Tro mig detta har stört mig till förbannelse.
MEN faktum kvarstår att även om man verkar vara ignorant utifrån "vårat" perspektiv så kanske man inte är det i "deras" ögon.

Ni kanske har rätt om henne, vad vet jag. Jag är dock uppvuxen i ett Oprah hem, med en mor som älskar henne (likt 95% av alla kvinnor över 30), och har sett sjukt mycket (ser fortfarande för den delen). Tyckte också att hon var lite dryg i början, men efter åtskilliga avsnitt har mitt hjärta mjuknat för denna mulliga goa negertant och nu älskar jag henne.
Den som säger att hon inte gör gott, svammlar i nattmössan. Ärligt talat så tror jag (som sagt efter mycket djupgående studier) att alla hennes handlingar bottnar i ett varmt hjärta och en vilja att göra väl. Om hon sedan tjänar pengar på det, låt gå, ju mer pengar hon har, desto mer kan hon göra.

Fantalight
Jag blir ofta förvånad över många av de mogna uttalanden som kommer ur din 15åriga (ingen diss) mun, eller dina fingrar rättare sag. Detta inlägg ändrar dock den uppfattningen en del.
På vilka grundar kan du säga att hon bara "låssas". Har du sett många program, eller har du rent ut träffat henne och samtalat med henne? Bara för att det som sagt är väldigt mycket "American dream" över henne betyder det inte att hennes intentioner inte är goda.

Hade hennes enda vilja vara att tjäna pengar hade hon gått i pension för länge sen och inte jobbat på med dagsaktuella, samhällsviktiga (för henne och USA i de flesta fall och för världen i många fall) frågor i 20 långa jävla år.

Amerikansk tv påverkar kanske bara svagsinta
VA!!! o igen VA!!!!
Bara för att USA är en fucked up, kommersiell väldspolis så betyder inte det att allt som kommer därifrån är skit. Du har rätt i att väldigt mycket är skit om det nu är det du vill säga, de allra flesta Hollywood-filmer och O.C liknande serier t ex. Men Oprah snälla.
Jag är har många gånger blivit påverkad då jag sett detta eminenta program och jag är då inte svagsint.
Du har fått en officiell inbjudan till arga leken ;)

för alla såna där program är bara smörja osm tv sänder som utfyllnad.

"För alla såna där program" Kan du ge mig ETT endaste program som liknar och håller samma klass som Oprah?

"är bara smörja osm tv sänder som utfyllnad".

Som utfyllnad för vadå?
Har du en aning om vilken sändningstid Oprah har och har haft de senaste åren?

Haha fan vad jag gick åt nu då, ni får ursäkta, men jag har nån nerv som tycks klämma åt när det börjar vankas diss mot denna dam.

frid alla Oprah lovers and haters.

Proceed Solinus to procure my fall and by the doom of death end who(a)s and all.
Shakespear is my man......

2006-04-26 22:50
tycker hon verkar fett rasistisk ibland..
Not only am I not learning, I'm forgetting stuff I used to know
Poet

2006-04-26 23:08
Oprah är en äcklig smygrasist som gjort sken av sig att hon verkligen bryr sig om andra fast hon egentligen bara vill stärka varumärket "Oprah Winfrey"

Fast i det här fallet så är det bra att hon är engagerad, även om det är hon tjänar mest på det i slutet av dagen...

2006-04-26 23:11

Oprah är underbar. men jag tycker inte om att man hänger ut folk på teve sådär hur som helst. bevisas det att man är oskyldig får man det ett helvete ändå socialt sätt. och om dessa människor bättras kanske de aldrig får chansen att umgås normalt pga dessa bilder. just pedofili är ju ett sånt starkt ämne och vcker så starka reaktioner att många tänker att han ändåä borde avrättas så varför bry sig...

men ändå, jag älskar oprah, hon hade blivit usas grymmaste pesident. det är synd att hon takade nej till att ställa upp i val
Femme fatale

2006-04-26 23:13
BC. såkalrt hon vill ha ett varumärke men måste man bara för det ara egoist? jisses, hur vet du om hon är smygrasist osv?

hon har gjort emr för andra människors liv genom sina donationer än vad vi rent logiskt sätt någonsin kommer ha resurser till att göra.

typiskt att hata rika oavsett
Femme fatale

2006-04-26 23:14
fan skorna han har på sig. är ju på pricken vans tygskor.

2006-04-27 00:01
Amar: varför skulle Oprah kunna bli en bra president? Det är ju knappast så att hon har vana av att jobba kollektivt med stora grupper? Hon kan knappast hooka en biltillverkare att hooka varje invånare med en gratis bil om hon skulle bli folkvald.

2006-04-27 08:57
tack BC99
we have no rights | we have no future | no reasons why
Just born to die
Poet

2006-04-27 10:56
Amar : Jag får intrycket av att hon är smygrasist då hon blir nästan intill kåt varje gång det kommer en svart gäst på hennes show. När det är white folks on the show så blir hon inte lika... well excited. Och det är hela tiden självprops hon Oprah. "Kolla jag ger bort bilar, inte från min egen ficka utan det var MG som gav bort dem, men hey let's say it was me! :D"

Och jag hatar henne inte för att hon är rik, fuck that! Jag vill vara rik! Men hon har knappast blivit världens rikaste kvinna genom att bry sig om andra.

Som jag sa, så är det bra att folk som låtsas bry sig om andra, gör sånna här grejer för då kanske vissa som faktiskt har det taskigt, kan lyftas upp ur skiten. It's a win-win situation, fast Oprah vinner mest...

2006-04-27 11:08
"de e bara haffa haffa"