Septum piercing
Jag undrar om man kan ta ur piercingen typ när man jobbar på dagen eller kommer den växa igen då?
Ingen aning, men mitt ex brukar använda en liten barbell då hon jobbar. Den syns knappt...
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Näsan va? om du tar ut kulan i ringen så kan du trycka upp hela ringen i näsan. Då syns den inte.
"Damfotboll är som V75 med kossor" - Gert Fylking. Jag väntar på din ursäkt till kossorna.
varför ens ha de? så fult
mjoo en liten barbell kanske man borde köpa då .. vill ju inte ta ut den :(
Alltså gör det inte så in i fittans ont att pierca septum? Jag vill typ börja gråta bara man nyper lite.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Jag vill pierca kuken
Fucks your life up crew Tjabo!
Virtual_Sexuality: do it do it. Fett fult bara.
de kändes som om nån han smocka till mig och blodet bara rann :( men tjusigt blev de!
Clajlo, beror på hur man piercar sig där nere, kör man den vanliga som dem flesta har (tror du vet vilken jag menar) eller om man kör med stav under själva ollonet eller på ovansidan med stav.. Jag ska göra en, men jag vet inte hur jag vill ha den, förmodligen överdelen men kanske den "vanliga"..
vet nån vad en retainer är ? =/
Virtual_Sexuality: Hmm, okej.. ptja.. jag tycker i alla fall inte att det är snyggt med piercing på kukar. Det ser för grovt och skräpigt ut. Men om tjejer har det däremot, det är fett sexigt :D Vill själv göra en vertikal i klitoriskappan men vettefan om jag står ut med smärtan.
Clajlo, aight, piercingar i klitoriskappan är hett som fan, inte helt fel det där, gör en ;)
Virtual_Sexuality: om du kan övertyga mig om att det inte gör så ont, så visst :P
Clajlo, jämnfört med att tattuera sig över bröstet så är det ingenting, typ som ett litet litet litet litet nålstick som knappt känns :P
Virtual_Sexuality: jag har ju inte tatuerat mig över bröstet så jag vet ju tyvärr inte hur det känns.. har en tatuering på benet dock, men det var en barnlek :P Ser inte ut som att du kommer kunna övertyga mig :)
hahaha, men jag kan garantera dig att det inte gör ont, gör det så får du hälften av pengarna tillbaka av mig ;)
Virtual_Sexuality: ska tänka på saken :)
do it
Clajlo F20, jag ska inte ljuga, det gör ont ;) Men bara i två sekunder, när hålet tas och när smycket sätts in, så du fixar det garanterat.
amanou: åh, har du gjort en vertikal? Hos vilka gjorde du den? Lovar du att det bara är i två sekunder? Fast iförsig två sekunder kan kännas som en evighet om det verkligen gör O N T :/ När jag gjorde tungan till exempel tog det ju bara någon sekund men smärtan var ooooouthärdlig kändes som att det aldrig tog slut. Tror du att du kan beskriva smärtan? Är det stickande, nypande eller en brännande känsla? När jag pierca tungan var det mer en klämmande känsla, som om jag klämde tungan i en dörr.. och vi alla vet ju hur det känns att klämma ett finger.. tänk dig då tungan haha
I like where this is going.
word
Clajlo, tungan gjorde ju inte ont nånstans :/, jag gjorde min själv kändes inte ett dugg, fast ifs har jag rätt hög smärttröskel..
Clajlo F20, Ja en vertikal,
denna närmre bestämt. Gjordes på East-street i sthlm.
Hehe ja smärtan var verkligen bara i två sekunder, men en grym sådan, svårt att beskriva men jag var nära på att slå till killen som utförde, så ja, ont gör det, dock individuellt såklart. Brännande skulle jag säga av de alternativen du gav :) Lycka till!
jag tyckte det stog rektum piercing
I en "riktig" diskussion (kanske ordet dialog funkar bättre här) är dock båda parterna beredda på att ändra sin ståndpunkt.. Att försöka hålla fast vid saker och ting över lag fungerar verkligen inte. - blunt_smoke
bullet, retainer eller bara ett litet labretsmycke, så syns den inte.
Virtual_Sexuality: jag har jävligt låg smärttröskel :)
nuss: haha!
Emmson. När min septum var nytagen å jag inte fick ha piercing på mitt jobb så hade jag septum-keeper i näsan..en typ ring som är rak..som man sätter upp i näsan..då syns inget.
då får ja kila till piercaren imorrn och köpa en sån :) tack för tipset!
fast septum keeper är obekvämt. jag gillade inte att ha det.. jag lät hellre hålet växa igen å sänn trycka igenom ringen när jag ville ha ringen. fast..hålet växer ju inte igen såå snabbt..inte på en dag precis. fast vet ej hur det är när det är nytaget.
jag tog den för 3 ½ vecka sedan .. tror du de kommer växa igen på en gång då?
frågar du mig? då är d bättre att fråga nån som vet..för jag vet inte :) jag tog aldrig ur min i början.
emmson , troligen, ja. eftersom den inte läkt. kör på ett labretsmycke, den märks knappt.
men labret är väl en stav ? :)