Konsertbesökare
2006-04-19 01:04
Phat farm
Finns det nån butik i Sverige som säljer Phat Farm dojjor i barnstorlek? Vanlig butik eller internetbutik. Hittade ju en bra sida, trodde jag, men det gick bara å beställa om man bodde i USA:(
I beat your dog cause he hit on my cat!
www.gulanstore.se www.caliroots.se www.zoovillage.com www.recognize.se du har säkert kollat in sidorna redan..men jag sjannsar att de kanske finns nått där xD
inte för att vara taskig och jag är inte den som märker ord och de hör absolut inte till tråden. Men jag älskar din stavning på chansar!
Konsertbesökare
2006-04-19 03:31
inget:( jag har storlek 35 på skor, det är därför jag vill hitta i barnstorlek för vuxenskorna är ju så jävla stora. det suuuger! jag är så avis på folk som har fötter i normalstorlek.. tack för tipsen iaf. nån som vet nåt mer ställe det kan finnas på?
Rizmo P21 no shit sherlock. jag hoppas du skamtade? :D
We all walk in a path chosen, from the cradle till the caskets lowered
tomboy - jag har 36 och hittat flera par phat farm, bla på gulan och på flavor!
STICKUP!<br>www.myspace.com/elsatisfaction
sjannsar. Den gjorde min dag.
we have no rights | we have no future | no reasons why Just born to die
vilka små tassar ni har. hihi. sjannsar, va sött! : )
If you smile at me you know I will understand Cause that is something everybody everywhere does In the same language
Konsertbesökare
2006-04-19 16:51
lilla_elsa var finns flavor? har de 35:or med? kruxet är att jag helst vill ha dem med kork på och de har jag bara hittat på zappos:(
tomboy, du följer gatan som går från Kungsgatan, ner mellan Wedins och Kungshallarna. Du korsar Olof Palmes gata och sedan ligger Flavor till vänster några meter fram!
STICKUP!<br>www.myspace.com/elsatisfaction
Konsertbesökare
2006-04-19 17:10
får passa på å kolla in det om jag lyckas ta mig dit den 1a jao:)
haha måste man ha barnskor om man har 35or?! när jag hör ordet barnskor så tänker jag på dom här extremt små skorna som man klämmer på 4aåringar och så :P fan va häftigt med sånna på en 21åring !!
Men lika glad är jag för det!
Konsertbesökare
2006-04-19 20:08
neapaal P17 uppenbarligen:( de minsta jag sett i damstorlek är 36, jag har små 35or. folk blir förundrade över det jao.. småretad av killarna å alla brudar blir avis:P zeal vilken sida köpte du från?
Konsertbesökare
2006-04-19 20:46
Jaha, fan.. De säljer inte ens skor i barnstorlekar:( Lite konstigt tycker jag, att de inte säljer alla sina skor. Zappos har ju lätt fler.Fast den sidan suger ju iofs..
Konsertbesökare
2006-04-19 20:49
Tomboy F21 hah , förstår dig . jag har 35/36 i skor . inge skoj alls . får alltid köpa 36 för 35 finns typ aldrig . kul när man kommer te en affär/hemsida o hittar ett par sketfina skor , så finns de bara i typ 38 o större . skulle gärna ha större fötter, inga dasslock. men gärna några storlekar . :]
- men nog om dig nu.
Tomboy F21 Kollego fashion i Malmö säljer i barnstorlek, dock så varnar jag för deras bluffpriser. Killen blåser folk så det visslar om det. Ingen aning om dom har en webbshop, borde ha det.
Keep crushin'!
Konsertbesökare
2006-04-27 10:21
Nostalgi F16 kan man inte anmäla dem för diskriminering eller nåt? går det så har jag fan lust:P Stizze P21 vad ligger priserna på, ungefär?
Som zeal skrev, köp dom på hemsidan.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Tomboy F21 Han har alltid speciella erbjudande enbart för dig, så är du envis kan du nog komma ut med ett par för 400, men det börjar nog på 900-1000kr
Keep crushin'!
tomboy F21 haha , jo . asså . kul o behöva gå o kolla på barnavdelningen lixom . :P då går jag hellre runt i förstora skor . - och så ska det ju inte behöva vara ., :|
- men nog om dig nu.
Konsertbesökare
2006-05-08 14:23
Men barnavdelningen är billigare dock, mycket:) Det är gött. Åtminstone om man hittar skor som det inte är Barbie eller Bratz på:P
Har sett Phat Farm barnskor på en street affär på Ströget ;)
Konsertbesökare
2006-05-11 21:38
ströget som i ströget i köpenhamn?
Hej en vän till mig har generalagenturen på Phat Farm & Baby Phat skor, kan meddela att dem inte säljs alls i Sverige.
Last sight me as a lion. now take care see u in Zion!