I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

bara en tanke...

Övrigt - Blandat

   

2006-04-16 21:04

bara en tanke...

de har hänt att jag haft oskyddad sex, det har hänt att jag inte kände snubben så väl, o de där med bli tillsammans o bilda familj ligger ganska långt borta i mina tankar iaf, de e chill mysa i sängen bara o jag har inte ens bestämt mig för om jag vill träffas nästa dag oxå.

men sen efteråt får killen värsta nojjan o blir rädd jag ska bli på smällen o tycker de där med bebisar skulle vara en katastrof för han själv...

vi e juh två om bestämma att vi har oskyddat sex, o den möjligheten finns alltid där, de e juh en del av sexualiteten, att de blir bebisar av de.

den finns, även om du rullar på tre lager kondomer o jag käkar de starkaste hormonerna som finns få tag på. behåll din ångest för dig själv grabben, de e inte mitt problem att du inte tänkte fastän du frågade o va med i snacket om hur vi skulle göra, o du va lika mycke med i att bestämma hur vi skulle fixa de, för vi va båda med om ta risken från början, och de e du själv som väljer ''förstöra'' ditt liv, jag ansvarar för mitt val o huruvida de skulle kunna påverka mitt liv. ta ditt du oxå om du vill knulla!



de va bara de jag tänkte!
peace out

och..???