Din Viktminskning, din historia.
Har du gått ner ordentligt i vikt? Hur gick det till och varför gick du ner? ---------------------------------------- ------ Kan väll säga som så att det hela började då jag fick mitt första sommarjobb, jag jobbade från 8.00 till 19.00 varje dag och detta blev för jobbigt eftersom jag inte hade någon ork kvar då jag kom hem så det kändes i stort sett som om jag bodde på jobbet. Så jag fick idéen en dag att köpa cola på kvällen för att få lite ork och innan jag förstått vad som hände så har jag köpt cola varje kväll och detta blev ju naturligtvis vanebildande. Och det tog ett år innan jag reagerade på vafan jag höll på med då en sa till mig: Jävlar va tjock du blivit, du som var så smal förut. Efter de orden så fick jag en ögonöppnare och slutade omgående och efter ett tag utan att träna eller så hade jag gått ner det mesta igen, sen fick jag ett förhållande och ansåg det helt overkligt att det verkligen hände mig så jag började gå på gym för att rättfärdiga att det ska få lov att hända mig på något sätt, och detta bröt sen ut i någon form av träningsmani som återstår än i denna dag då jag har en näst intill anorektisk inställning till mat och tränar 6 ggr i veckan. Från 82 till 65kg på två år. Er tur.
facebook.com/idiomatisk - fan page
|