I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

lite kärlek..

Övrigt - Blandat

2006-04-14 22:15

lite kärlek..

ja, det är så att jag har träffat en tjej som jag för första gången såg på min gymnastik.

jag pratade med en vän till mig som gick i samma gymnastikgrupp som den tjejen och frågade henne vad hon hette.
jag fick reda på ett namn och några minuter efter så addar den tjejen som jag frågat efter mej och börjar snacka med mig.

vi pratar och ohn berömmer mej om att jag är väldigt duktig på gympa här att gott en så kort tid.

vi snackade om varandras intressen och sånt och nu börjar jag gilla henne väldigt mycket och jag vet inte om hon gillar mej. hon tycker att jag är jätte snäll och söt och sånt fast vi har bra snackat i typ 3 dagar.

men nu är det så att jag har 2 fribiobiljetter och jag vet inte ifall jag går för snabbt på genoom att fråga henne om hon vill gå på bio med mig. snälla hjälp mig.

seriösa svar tack.

" With a bit of luck, his life was ruined forever. Always thinking that just behind some narrow door in all of his favorite bars, men in red woolen shirts are getting incredible kicks from things he'll never know. " - Raoul Duke