snus i ayanapa
Tjena, akut nu. Sittier pa cypern (ayanapa) och har slut pa snus. Nagon som vet om det finns nan outlaw-kiosk som saljer snus hi just ayanapa? Ni som inte vet, skriv inte i traden snalla snalla goa admins, latsas som att ni inte ser traden pa nagra timmar, jag maste ha snus.
hoppas du hittar något varför skulle man inte få fråga vart man kan köpa snus utomlands?
"nej inte sthlm shoo utan shoo som i stick fågeljävel"
lär väll va knepigt kanske, du blir nog så illa tvungen å röka ciggaretter då. alltid lätt å va eftersmart..
" Everyone interprets everything in terms of his own experience. If you say anything which does not touch a precisely similar spot in another man's brain, he either misunderstand you, or doesn't understand you at all. "
jobbiga är att om man snusar så hjälper inte cigg för det går typ 8 cigg på en snus :P gå till ett apotek och köp nikotintuggumin :D
"nej inte sthlm shoo utan shoo som i stick fågeljävel"
nikotintuggumin haffar ja pa narmaste minilivs direkt, vill dock ha snus, maste finnas na undergroundkiosk som har liute snus
perfekt tillfälle att sluta snusa :)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
ät cigg då, ät inte för många så du mår dåligt bara, eller stoppa en ciggfan under läppen går iaf ut i blodet snabbare om du skulle inhalerara skiten, kan inte minnas att jag eller nån annan jag känner, nånsin har behövt 8 cigg för å dämpa nikotin sug, snusare eller inte snusare.
" Everyone interprets everything in terms of his own experience. If you say anything which does not touch a precisely similar spot in another man's brain, he either misunderstand you, or doesn't understand you at all. "
är det olagligt därborta eller?
Not only am I not learning, I'm forgetting stuff I used to know
ja, det far val bli cigaretter men fan, kanske ska hustla nan svenne som trycker pa lite snus... Man ar val gangster
well, ja har inte konstaterat om dom ar med i EU men ingen har hort talas om snus och dessa ackliga reseledarna vill inte salja snus till mig. ja ska kutta dom
Snus finns väl knappt utomlands?
som sagt, de inlaggen hjalper inte och jag letar inte efter sympati... Min vaska med min stock grov forsvann naganstans mellan sthlm och larnaka
Svenska Ambassaden brukar väl ha snus utomlands?
- Det är ett ganska hett ställe att demonstrera på. Det är ju "vänsterland", en stark provokation av högerextremister att demonstrera på Medborgarplatsen, säger Johan Kjellmor, yttre befäl vid Norrmalmspolisen, till DN:s reporter på plats.
Annars kan du ju röka en cigg och sen pilla ut filtret och snusa det, sitter relativt mkt nikotin där...
- Det är ett ganska hett ställe att demonstrera på. Det är ju "vänsterland", en stark provokation av högerextremister att demonstrera på Medborgarplatsen, säger Johan Kjellmor, yttre befäl vid Norrmalmspolisen, till DN:s reporter på plats.
eller sa kan ja kopa flytande nikotin och spruta pa bomull och sen kora upp i roven? Ambasaden, hm, yterligare ett prob, nu ska ja finna den
Sleinone Om du känner för det kan du ju alltid göra det...
jahao, nu har ja letat pa alla javla barer och klubbar men ingen saljer snus.
bor det mkt svenskar på hotellet? Då lär du ju hitta nån som har med sig en stock.
we have no rights | we have no future | no reasons why Just born to die
och dar torde det finnas snus? Jag ar faktiskt tveksam do snusforsaljning inte ar tilllatet i eu-lander men ja vet inte om cypern ar med i eu... Grekland ar med men en del av cypern ar ju turkiets
kolla på svensk amasad eller hotell
Greenline/Uffline
najs, det ar sont ja letar efter. Kan du precisera var det ligger?
Låt nu inte detta förstöra din semester,ägna tid åt roligare saker nu.
Reputation is the cornerstone of power.
Du kan också prenumerera på snus vet du eller? Fast du får dubbelskatta. Först i sverige och sen för vad skatten ligger på i det land du befinner dig i. Betalar du när du hämtar ut snuset på posten. Vet ingen länk men kolla på generalsnus.se eller vad du nu snusar. Själv har jag börjat snusa kramsnus här på Dominica! Snusar annars bara portion. Så det kan gå.. lös is di shit.. Gotta be organized 1 love
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
tuggtobak?
detta var det roligaste jag sett sedan polishuset brann!<br>
kan man inte bygga eget snus? Typ tobak + vatten och nån sorts stärkelse lr nå.
jag kan skicka för 100kr/dosan
Sleinone P0: Cypern är med i EU! Så det är nog tillåtet att snusa..
What is my identity?!
Det lustiga är att folk har det chill och är i ett varmt land,men ändå så ska de sitta vid datorer HAHAHA!
Loungo:Vad har det med saken? Jag finner det ändå rätt lustigt att sitta vid datorn när man är på semester.
en annan har ju vart snusfri sen 12.30 förra onsdagen.
Dagisbarn hittat! Återfås mot beskrivning. MVH Personalen på Kristallen
Har personligen varit på Ayia Napa förra året. Alla söp men ingen bråkade. Om du vill ha snus, så gå till Loungen, dom är svenskar och har jämt stockar med snus. om du ber snällt så kan du säkert köpa lite av dom. peace!
Loungo P21 haha, du fattar inte att killen driver med Emil Brikha va?
hur gick det med stocken då?
I'm still looking. Det borjar bli jobbigt men jag har goda forhoppningar att hitta mitt snus idag efter alla feta tips. Tackar till dom som har hjalpt.
Och att saga att man inte far sitta vid datorn pa semestern ar obefogat
Det ska finnas en "restaurant Helsingborg" i ayia napa och den ska vara ca halvkilometern fran dar jag befinner mig just nu, dom ska tydligen salja snus men ja kan inte ens hitta dit nar jag tittar pa en karta. Ja maste sluta branna massa hjarnceller...
Hehe jag käkade på Restaurang Helsingborg förra året. Dom lär ha snus. Du får gå till den brittiska pub-gatan. Och du ska gå förbi puben "Frog" eller va den heter.. har du den på höger sida om dig när du går förbi så går du år rätt håll :) Sen efter ca 50 meter svänger du ner vänster.. sen får du lokalisera dig själv! Underbart.. jag åker ner till Ayia Napa om 1 o halv vecka.
CAMPIONI!
TACK! Antligen. Den dar "Frog" vet jag vad det ar, det aker namligen omkring en modifierad jeep med en groda staendes dar bak. Konstigt men sant.
Haha japp den jeepen är jävligt cool. Fick en hel flaska champagne gratis av en inkastare till Frog, schysst ställe :D
CAMPIONI!
Det fanns snus i ALgeriet, fast det sålder i påsar, och man var tvungen att rulla in det i Rizla, för annars följde en bit av läppen med ut när man tog ut den sen.
allright, den svenska restauranten var stangd sa ja hittar inte mitt snus. Ja ska snitta nagon nu hade jag tankt
Sleinone P0 har inte läst igenom tråden men har du ingen polare som kan skicka en stock?
"If I had my way with all these copycats and actors / They would all be caput like Tupac spelled backwards"
okok.. Då får du låsa in dig i lägenheten med en stock grov och en moviebox! :)
"If I had my way with all these copycats and actors / They would all be caput like Tupac spelled backwards"
ja hustlade ett par tontar pa en dosa general men i ren gladje sa snusade jag den dosan snabbare en vad ja nagonsin snusat en dosa, 8 timmar. Snus ar saaaaaaaa gott
sluta babbla om snus blir sugen förfan :D