Hur Tjänar man Snabba Pengar?
Jag vet 2-3 sätt... 1. Gå in i en butik ta burkar som finns och panta många! 2. Köp kakor på willys och ta bort "Willys" lappen och sälj dom dyrt för pengarna går ju till en Klassresa (INTE!) 3. Sälj bootlegs av saker... Cds och sånt... Ge mej tips!!
4. sök i forumet efter exakt likadana trådar
du är 13år .. vänta på veckopengen och stressa inte fram vuxenlivet.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Snacka med nån snubbe på plattan om att du vill tjäna pengar.
/ Deedz. http://www.facebook.com/jewoit
Jacques, har du 300 G liggandes hemma o delar upp i femmor så tro fan att det blir cash!
Fucks your life up crew Tjabo!
Annars kan du väl rycka väskor!
hehehe sant som fan.. men rent hypotetiskt så är det lätta o snabba cash även med bara 100 g :) Beror på hur inköpspriset är och hur mkt man säljer sen för.. allt är relativt, men jag tror inte heller en liten kille på 13 år har några mängder att sälja förutom sina turtles gubbar från 95 haha
ha sönder en P -automat.. lr nått....
Hjulet snurrar men hamstern är död
Isopetera och det låter inte mkt om man står o bankar på en plåtlåda? där säkerligen det är massa folk i rörelse.. dumfan
Det stavas ISOPTERA tack så mycket.. ah men du värkar ju väldans smart om du nu tänkte att man skulle stå och banka och slå på den tills den öppnades ???? dumfan
isopetera, jag skiter fullständigt i hur ditt namn stavas, skulle helst skriva slyna men då hade man fått varning.. Näe, man kan bryta upp den också, men som sagt så brukar parkeringar har egenskapen att dra till sig folk, och då är det inte det smartaste alternativet att bryta upp en p automat om man inte vill torska..
virtual_sexuality: ah och du verkar ju verkligen ha något innanför pannbenet. ah jag vet inte varit du brukar hålla till om kvällarna men tydligen runt parkeringar eftersom du har så stor koll menar ja... jisses
sätt dit dina kompisar som har bråkat med maffian. Du kan dels förvänta dig en liten slant, och dels slipper du se dina vänner igen.
we have no rights | we have no future | no reasons why Just born to die
Isopetera, jag har nog mer innanför pannloben än vad du kan ana, men ge inga tips om du inte vet att dem är säkra.. så stäng din mun om du inte har den öppen för kuk!
haha men orka tjaffsa virtual
Tha bitches who allways goes offtopic in tha hoouse.. hjälp killen istället för att leka polis jävla offer.. Måla påskägg grabben o sälj.. passar perfekt nu :) ontopic........
Leta reda på nån pundarjävel, hooka typ 10 e för 800 lr nåt, så går du till närmaste högstadieskola och säljer dem till blonda wannabe kickers brudar för 250 st. sen läser du i tidningen dan efter att den o den överdoserat e och ligger nu på bårhuset o väntar på identifiering. Så går du runt med det på samvetet tills du e gråhårig och insett att snabba pengar inte finns i laglig form utan lika bra o skaffa utbildning och ett redigt jobb i den takt som krävs....
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Virtual_sexuality Du borde få en FET smäll för det där, säg det i min närhet och bli golvad.
- Det är ett ganska hett ställe att demonstrera på. Det är ju "vänsterland", en stark provokation av högerextremister att demonstrera på Medborgarplatsen, säger Johan Kjellmor, yttre befäl vid Norrmalmspolisen, till DN:s reporter på plats.
lätt han ska ha en smäll eller kanske två om han e snäll
Randomhero, kom o ge mig en smäll då, jävla pajas.. playa, du är inte ens värd att få smaka knogar!
Satsa på fonder eller aktier slår nästan aldrig snett om man har lite affärsnäsa!
Heeeeeeeej
virtual_sexuality: jaså? ah det har du då bannemej inte bevisat genom dina "smarta" ord i den här diskutionen... inget fel med att suga kuk för den delen heller men skulle aldrig vilja närma mig varken dig eller din kuk... så jag behåller den öppen thank u... det roligaste var nog att du tog det seriöst med...
who ?
Isoptera F18 Virtual_Sexuality, han e fett gay
Playa-ws: han är bara en osäker liten kille inget man ska bry sig om egentligen .. han mognar någongång han med ;)
Producent
2006-04-10 21:01
Kriminalitet är den största idioti och lack av intelligens som finns ...
Since 1984 @realgizlee // twitter
mickillah: jo den största delen iaf.. vissa räknar olaglig "tankning" (dc osv) som kriminalitet ...
isopetera, haha du bevisar med dina inlägg hur mogen du är,och för att klar göra, så menade jag verkligen inte med att jag ville stoppa in min kuk i din mun, och genom att tro en sånn sak när man skriver nått i stil med "så stäng din mun om du inte har den öppen för kuk!" så är du ju bara helt tom i skallen, snälla flicka ge dig, sluta lek vuxen för det är du inte, sluta lek modell för du är inte snygg, och sluta lek viktigpetter för du är bara fånig. och jag var inte ett dugg seriös med det jag skrev. Men jag visste att du skulle bli eggad och börja tjaffsa och det är alltid kul när fjortisbrudar bli småilskna så tack för mina goda skratt.. och nu har vi förstört hans tråd, peace.. Tråkigt att folk ska ta allt på allvar på internet.
föd upp levande pinnar o sälj.. elelr bli en spring pojke åt en dealer...ryck väskor från gamla tanter..
Not all drugs are good. Some... are great!
Vill man tjäna snabba pengar på enklast möjliga sätt finns det bara en "värd" sak att sysselsätta sig med. Kriminalitet. Crime pays to you know! Some say crime is "bad", but I say crime is fun! ;)
" Everyone interprets everything in terms of his own experience. If you say anything which does not touch a precisely similar spot in another man's brain, he either misunderstand you, or doesn't understand you at all. "
P automaten var nog bäst. Glöm inte Släpvagnen till all växel?
Its darkest before dawn
så stäng din mun om du inte har den öppen för kuk! hahaha, kan inte sluta skratta :P
Snus är de intellektuellas drog.©<br>
orka satsa hela sin framtid på att bli nått så trisst som model. fattar inte fjortisar att chansen på att lyckas och verkligen tjäna på det är typ lika med noll. och om man lyckas så kan det inte va så glädjande att verkligen hela ens karriär bygger på ens utseende. som en hora eller porrskådis typ
zombastic fantastic
bli strippa på heltid? eller så kan du: 2. Köp kakor på ICA och ta bort "ICA" lappen och sälj dom dyrt för pengarna går ju till en Klassresa (INTE!)... lol
Get Random!
Fett seriösa inlägg, men hursomhelst immron går jag och slår sönder en P-automat! tack vem det nu var som skrev det
HJÄLP LILL GRABBEN ISTÄLLET!!
Köp billigt, sälj dyrt!
Crime Pays, ask the Rothschilds!
snälla flicka ge dig, sluta lek vuxen för det är du inte, sluta lek modell för du är inte snygg , och sluta lek viktigpetter för du är bara fånig. HAHA!
JMD, Jag Måste Dansa!
Virtual_Sexuality P19 OFF TOPIC hur gick de me dreadsen? blev de av nåt me sojja?
haha virtual agde den har traden iaf :D skonaste kommentarerna den har manaden utan tvekan
We all walk in a path chosen, from the cradle till the caskets lowered
1. Sno en jävla insamlingsbössa (typ röda korset eller nåt) ställ dig på ICA och le. 2. Skjut dig själv 9 gånger (en i käften) o sluta karriären som gangster o börja rappa snuskiga visor. 3. Starta en blogg om nåt helt onödigt som du egentligen inte bryr dig om, sälj annonserna på annons.se 4. Börja lira poker på Svenska Spel, dom kan fan inte lira där. 5. Hitta din lokala dealer, slå han på käften o sno allt o sälj det på rea sen. 6. Lär dig spela snooker riktigt bra o hustla alla du ser, flytta sedan från orten. 7. Kom på nåt smart, typ fusion. 8. Sälj felaktig information till ryssarna om svenska staten, lägg bena på ryggen o lev livet i St Tropez. 9. Gift dig rik. 10. Öppna en bordell!
"Håll Käften, din jävla arbetare. Annars kommer jag ner och slår ihjäl dig med plånboken", okänd 08:a på Marstrand
"Bend over!" Sälj ditt arsle om du är så jävla desperat...
eruduuuja
Blåsjobbarpojkar, tjänar beroende prestation. Men låt säga 100kr/h. Arbetsdagarna varierar beroende kundflödet.
oj oj oj det var värst var man tar åt sig.. ja sättet du skriver på bevisar ju klart och tydligt att mogen är du då inte.. kom på något eget och försök fylla dig lilla hjärna med någon viktigt istället för en massa pladder och leka cool... det var du som kommentera så du får väl helt enkelt skylla dig själv ? jag har inte ens lagt ner någon energi på dig, det kan man lägga på vettigare saker.. tråkigt att folk tar allt på allvar på internet..
Isopetera, Stay in school girl, lär dig svenska.
stjäla sportcyklar i 10.000 kr's klassen sno verktyg från byggen eller panta burkar. massor av burkar!
hitta nån restaurang o rensa på backar.. så gör vi iaf