Seriöst Problem.
Jag har ett jävligt jobbigt problem. Jag säger nu att jag vill ha seriösa svar endast. Grejjen är den att för nån vecka sen fick jag vad jag trodde var en irriterande finne i röven. Men nu en vecka senare har den vuxit i volym och är hård. Ska till sjukhuset imorrn för den går inte att klämma och gör förbannat ont. Morsan blev rädd när jag visade henne, Är det en hemorojd? jag kan ju säga att jag har inte åldern inne för att få såna. Fred.
inte bränd, inte varm, bara rostad helt enkelt.
Kan också tillägga att det är som en liten knöl precis i öppningen till bajshålet.
det är en alien som har satt bo i ditt arsle
352 Du kan ta en smålänning ur småland, men aldrig småland ur en smålänning.
You're in a world of shit.
I balanced all, brought all to mind, The years to come seemed waste of breath A waste of breath the years behind In balance with this life, this death
jag behöver bild, för att kunna ge ett bättre svar.. tack i förhand
hahahahah uuuuhh
...looking more like 5 cent
Får man fråga hur gammal du är? Jag tror inte direkt att det finns någon slags åldersgräns för herojder alltså.
HAHAHAHAHA!!!
Vad är det du vägrar att berätta / Grabben jag ska nog få dig att berätta med hjälp av en stor jävla beretta - Organism 12
Finns det många oseriösa problem? Det är en hemorojd...och om jag inte fattat saken fel så försvinner dom av sig själva?
www.susei.blogg.se
ett djur som har grävt sig in under huden o lever på ditt bajs :(
Your crew is full of more faggots than greek mythology.
aka. anus-bagge
Your crew is full of more faggots than greek mythology.
efter att ha sett bilden kan jag konstatera följande det är en binnikemask som inte hittar ut
förlåt m en fan vad äckligt.
rostad Förvisso...men dom flesta har inte titeln:Seriöst problem. Men jag har gett dig ett svar...lycka till på sjukan.
www.susei.blogg.se
Graffare
2006-04-06 22:24
kan va syfilis..hmm..mystiskt de där..
http://beltontorsk.tumblr.com/
sött att du visade din morsa :)
www.nativeswedes.se
är inte hemorojder typ blodklumpar i röven? som mens typ fast ändå inte? hmm har alltid trott de
rostad: Det är absolut en rojd... finns kräm på apotek, receptfritt. Att din morsa inte fattade var det var är det mest läskiga med den här tråden.
http://www.LQP.se - The Portal To Self (ehm, myself, that is)
vad fan, vad heter den där jävligt spexiga sjukdomen som gör att kroppen tror att avföringen inte kan komma ut och börjar bilda nya gångar för att få ut skiten? jag har för mig att det ser ut som finnar först för att sedan spricka och sippra ut bajs och var ur dom. en bekant fick sån och var tvungen att operera bort en bit stor som en halv tennisboll. det var sjukt äckligt när jag fick det berättat för mig iaf.
Rehab is for quiters.
Hur i helvete lyckas man få såna???
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Clajlo: Överbelastning bl a. Man kan lyfta nåt tungt, bajsa/fisa för hårt, för mycket sittande.
jag skulle aldrig kunna visa arslet för morsan. :S nej nu bör jag lämna denna tråd, med tanke på hur äcklad jag blir av orden 'bajs'. och 'röv'. lycka till på sjukan, förhoppningsvis är det bara hemorojder. eller nåt. :S
garanterat em hemmo^^. illa alttså. men d va nån "däruppe" som trodde att d va blodfyllda knölar. det har jag också trott. så äre för min syrra har haft d å hon berätta att d är typ så. går d riktigt långt kan det bli klasar av det:/
"Nothing says leave me alone like doo doo-butter in my pa-ants"
måste ba säga bend over;)
"Nothing says leave me alone like doo doo-butter in my pa-ants"
hahahah lider med dig man
kriget som business det är en sjuk idé verktyg för våld kan inte, bygga fred!
åhh vilket extremt twistat begär jag fick att googla det här. usch, nu mår jag illa, utan att ha googlat det.
Rehab is for quiters.
haha stog på emils hemorojdsida att varannan människa får det en gång i livet.
"nej inte sthlm shoo utan shoo som i stick fågeljävel"
Okej grabbar och tjejer! Ledsen att jag inte berättade hur det gick, men det gick bra! Jag lät den vara ifred och försöka att inte tänka på den och vartefter så krympte den och försvann helt! tog kanske 2 veckor :) Tack för visat stöd whoa! det var nog bara en finne på fel ställe!
Haha.. Bästa tråden på ett bra tag.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Hahaha helt galet! Jag som tippade på att det var ett hårstrå som växt "inåt"..rätt vanligt att det kan bli infektion.
Exempel: det är inte många tjejer under 25 som känner till Ricky Bruch,jag vet inte hur det är med er men ibland kan jag tycka det är lite obehagligt att ligga med nån som inte vet vem Ricky Bruch är
hur fan märkte du det då?
haha kul med lite uppdatering :P
kärleken till pengarna är roten till problemen.
Jag lovar att han fick stå och huka på en liggande spelning för att kunna komma åt detaljrikedomen på hans paintbild..
Tumör?
/ Deedz. http://www.facebook.com/jewoit
Det är somsagt en hemorojd. Du kommer skita blod och gå med blöja om du inte vill mensa ner dina panties. En polare hade en i somras, bögskämten regnade över honom så att det var riktigt synd om honom.!
de har aldrig krigat, rånat, hustlat eller snott, eller fattat att man formas av den plats där man bor
nej asså det e inte så farligt, som folk fösöker påstå... den försvinner efter nån vecka eller nått sånt, bara gamlingar som får extrema problem... you dont need a doc dvs
www.enrichopic.spreadshirt.se YOU wont be disapointed.
alltså ... varför inte söka upp en läkare???
Nä vad roligt, verkligen jättekul!!
En polare hade en böld där en gång, så det är inte säkert på att det är en hemoroid.
Redline!
hahahahahah min lärare berätta att han hade samma problem och att han fick operera bort den.
hemorojder behöver man inte alltid operera eller så. dom försvinner ibland och ibland inte. sen kan dom ju sätta sig lite varstans i ändtarmen. om man blir opererad så skär läkaren sönder dom. brukar räcka med vanlig alcosanal eller liknande :p om dom går sönder brukar man ibland skita blod, slutar det inte så ska man uppsöka farbror doktor. varför jag vet en del är för att min farmor tycker väldigt mycket om att berätta om sina problem.
"if you cant beat them, join them"
Lyricist
2007-02-21 01:43
Emil, det sjukaste i den här tråden är att du visste direkt att det var en hemorojd och hur man får bort det, och vart man hittar det som krävs... kom inte och förklara dig med länken, jag vill inte tro på det ändå.. jag vill ha ett erkännande att du haft tre-fyra analbölder i ditt liv:)
clone P21 hahahahahh fy fan vad vidrigt!
THATS SOME FUCKED UP SHIT HAHAHAHAHHAHAHAHAH
Straight up Menace
My man, rostad, boy, brorsan, kompis osv osv, antingen har du tagit för mycket kukar där eller så har du suttit för mycket på röven framför whoa, din blog, din låtblog osv osv, datanoerd.
Tsun haha Alltså tråden är 1 år gammal var inte ens en intensiv bloggare då ^^ + att det var på härliga våren.
----
och ni som säger att jag ska blöda i veckor, det var bara nånting som försvann efter 1-2 veckor utan nåt jävla skräckscenario!
When we're good they never remember. When we're bad they never forget.