I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Ett ögonblick ur min dag.

Övrigt - Blandat

   
Hangaround

2006-04-06 09:44

Ett ögonblick ur min dag.

En morgon då jag va trött. Den morgonen finner jag mig i just nu. I ett läge mellan halvaken och sovandes. Vet inte ens om detta jag skriver är i en dröm eller inte.
Det beror nog på att jag inte han synkronisera med sängen en lagom tid i natt. Jag har varit ledig från kursen i 2 dagar nu. Så i går natt kom jag på att jag inte är ledig idag. Eller jag hade rättare sagt glömt bort att kursen ens fanns. Så kl 04:00 slog det mej, och jag slog mej samman med sängen, så vi skulle bli 1x1. Eftersom min mänskliga miniräknare är rätt seg så tog det ca;30 minuter hinnan svaret kom. Så ungefärkl 04:30 kom svaret upp; ett.

Jag vaknade för ca 30 minuter sedan. Sitter nu och dricker mitt kaffe och stressar inte så att jag med mening får säga "Ursäkta att jag är sen" när jag väl är där. Lite komiskt att vi i dag ska marknadsföra oss som en produkt. Vi ska representera och introducera oss själva som ett varumärke.Och om jag nu kommer för sent, kommer jag att igenomgå en personlig konkurs då? Nej, det är nog ingen större fara, jag är en fin och lyxig produkt full med kreativitet och utstrålning. Så min slogan är "Fina produkter kommer alltid sent". Nu är det bara upp till att varan och säljaren blir 1x1.

Nu ska jag gå och lancera mej själv, har jag tur kan jag få den söta tjejen längst bak till höger som delägare av mej själv som produkt. Ja, man kan alltid drömma.