I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Hur tar man emot pengar från paypal?

Övrigt - Blandat

2006-04-05 17:42

Hur tar man emot pengar från paypal?

Jag har mottagit en betalning från en person på paypal vilket har fnkat bra men hur gör man sen för att få över dessa pengar som ligger på mitt paypalkonto till mitt vanliga bankkonto?

Tack på förhand!

2006-04-05 18:02
Du kan alltid kolla deras hemsida eller maila dom och fråga?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2006-04-05 18:13
e väl bara göra en över föring ska inte va svårare än så ...
Bara för att du är paranoid, ska du inte tro att de inte är efter dig

2006-04-05 18:23
bara at tgöra en överföring, det är lätt vill jag minnas
Arguing with people on the internet is like running the special olympics. Even if you win, you're still a retard!

2006-04-05 19:16
¨ska man då ta swend money? för isf. så krävs det ju att man skriver in en maildress, vilket jag inte har..Jag kanske är dum men jag fattar inte, haha

2006-04-05 19:57
Paypal svarar aldrig. Säg till om du kommer på det katt, jag har fan inte det. Fick förresten pengar skickat till mej för nån vecka som har försvunnit helt, dom gick ifrån paypal till ?..
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2006-04-13 15:34
Är det nån som vet? Svara iså fall och säg inte bara att det är enkelt..Ni har säkert rätt men jag förstår inte hur så det hjälper inte mig så mycket..

please

2006-04-13 16:08
Vill du ha svar ifrån paypal får du ringa dit i staterna.. det gjorde jag, minns inte om jag fick vänta.. men vet i alla fall att jag fortfarande inte fått ett bra svar efter det & email & allt möjligt..

2006-04-13 16:57
alltså ... det är väl bara att kolla på deras sida så klarnar
det väl rätt bra? send är ju rätt uppenbarnligen skicka pengar.
ska du skicka pengar? nej .. inget där att göra alltså. ska
du ta emot pengar? ja .. då finns där ju en Withdraw flik
väldigt tydligt uppe på sidan. Klicka där.. ta daaa.

2006-04-13 17:06
Har ni lyckats själv eller spekulerar ni bara?

2006-04-13 17:25
Fan.. får ta & testa om det.. måste kolla med banken.. kanske fått pengarna förresten.. skulle gjort det, men försov mej idag..