Kan kanske få chansen att förverkliga en dröm!
(svar på förhand: Ja jag är stolt, klart jag vill skina lite. Nej, jag har inga kompisar, jag söker bekräftelse här) Jag måste bara berätta om detta, om det nu inte skulle hela vägen... I januari skickade jag in ett manus för en teaterföreställning som Intercult efterfrågade, de ville sätta upp nya pjäser med nya orginella idéer. När slutdatumet hade passerat den 31 januari hade de fått in över 250 bidrag och sen skulle 2 olika nivåer av utgallring ske, det första datumet den 15e mars och nästa gallring den 3e april. Så idag fick jag beskedet att jag och 28 andra gått vidare till den sista utgallringen och om min föreställning blir en av de 3 som de till slut bestämmer sig för så snackar vi fet budget och att få uppträda på några av Sveriges största scener. Det ska även tilläggas att jag aldrig agerat i en pjäs, än mindre skrivit en och ääään mindre regisserat. Så, om jag inte skulle gå vidare så vill jag bara passa på att berätta denna fantastiska nyhet och be er hålla tummarna för att jag faktiskt ska bli the chosen one :P
http://www.LQP.se - The Portal To Self (ehm, myself, that is)
|