Whoa-citat
Lite inspirerat av "Tönt-inlägg"-tråden skapar jag en tråd för bra posts som sagts på whoa. Antingen bra grejer eller bara jävligt roliga.. exempel och partystarter: Av: Emil_Brikha Jag har märkt att folk har börjat titta konstigt på en efter Londonattentatet. Jag har alltid en stor ryggsäck på ryggen för jag har , well, alltid en massa grejer med mig. En del människor ser riktigt nervösa ut och jag får lust att låtsas ringa nån på mobilen och säga: "Muhammed, boom boom boom, la akhla babkhoki" och sen skrika JIHAD och springa fram och tillbaka i tunnelbanan...
haha, tänkte direkt på de inlägget! :D
Om vi bara slutade upp med att försöka bli lyckliga, skulle vi få en väldigt massa tid över till annat!
Såg vad du skrev i eran battle tråd! Vem fan kallar du lilla grabben? Ska vi battla om det eller bitch?! Om du tackar nej till battle så är det bevisat att du är en liten fjolla Snoop! Så...Ska vi säga att vi tar battlen nästa vecka eller?(Ska åka på landet nu) Och jag vill inte ha någon jävla skit låt! Inge "dig like a pig" försök iallafall den här gången! Aiiight BITCH?! Crunk_Dude till Snoop_Dogg Jag kunde inte sluta skratta...och jag har märkt mina favoritdelar
Då jag var 6 år var jag helt övertygad om att jag var den enda "riktiga" människan och att alla andra bara fanns i min omgivning för att finnas där. Rainmaker P18 i tråden "Galna saker ni trodde som barn?". I like.
put lube around uranus, bitch, i'm fucking out of this world
Moderator
2005-07-18 00:15
"Alltså jag flippar, har äldre ingen respekt för oss yngre eller? Jag går på stan är snygg och fin som vanligt liksom, går där och pumpar Korn - Y'all want a single (say fuck that) och självklart så känner jag även FUCK THAT! i hela kroppen, bara för att det kommer en tant på cykel tänker väll inte jag gå åt sidan heller.. Hon måste tydligen också lyssnat på samma låt, eller möjligtvis Rage Against the Machine - Killing in the name of, för hon drog bara rakt in i mig (O_o) WTF!? Liksom, sen blir hon lite sur och tycker att det är upp till mig som gående att gå åt sidan." Citerat TenFingers . Detta är bland det roligaste jag har läst på Whoa :)
"Förrsten så håller jag med om att squirtle är väldigt lik killen i calvin klein - reklamerna. Och det är inte fy och skam. =)" - katt_
haha! lovely!
put lube around uranus, bitch, i'm fucking out of this world
Squirtle F11 Haha! Det där läste jag förut och skrattade rätt mycket åt :D
Forumsignatur:
heheh de här va ju roligt att läsa! jag älskar den där av Emil_Brikha Fan vad jag skratta!:D
I´m feeling drunk but im sober..
Blodpudding - vegetariansk kost? Blodpudding borde väl vegetarianer kunna äta? Jag kan förstå att vegetarianer inte kan äta en blodpudding som framställts genom att ett djur dödats, men om djuret blivit skadad och ligger och blöder hos veterinären borde man ju kunna spara blodet och laga blodpudding av det.. som sedan vegetarianerna kan äta.. eller? ingenting är farligt. okej, tänk så här... det finns INGENTING på denna jorden som är farligt... för det värsta som kan hända är att man dör... och de tär inte farligt att dö. det är jävligt tråkigt och sådär, sjukt knäckande för omgivningen. men det är ju inte farligt. Alltså är det inte farligt att äta flugsvamp, inte heller att hoppa bungyjump utan lina, åka till sydarmerika själv som tjej, inte farligt att äta 100 sömntabletter... fattar ni? NI SOM LADDAR HEM FILM alla ni som laddar film.... jag har hört att man inte får ladda hem emer än 15 filmer annars får man böta (mycke)... så de känns ganska kört för mej...... men stämmer detta !!!!!!!! svamp! jag satt med en polare igår och hadde as tråkigt så jag några svampar och han sa att det va vita flugsvampar.. och ja svarade låter festligt att röka. nå vi plockade ca 15 sådanna svampar och skär upp och tar ut något vitt "ludd" som sitter i skälken på alla svamparna sen torkar vi "luddet" och röker det ja kände mig lite flummig men trodde det bara var typ inbilning. när ja vaknar har jag den värsta huvud värken jag har haft i mit liv och mår as illa.. så ja undrar e det ferligt att röka vit flugsvamp och kan man bli hög på det och e det någon mer som har tästat det? Tända eld på vatten Kan man säga att det går att kunna tända eld på vatten så att det blir bränt is? Varfor ar det morkt? Nagon kan sakert forklara det med en halv mening men jag har nu agnat hela dagen at att tanka pa det har. Luft ar ju ingenting (bara valdigt genomskinligt) sa vad behovs lysas upp egentligen? Ja, jag gillar att overanalysera saker Typ, om det ar riktigt morkt sa ser du inte din hand aven om du haller den framfor dig. Varfor? Det ar ju bara luft emellan och luft ar ju ingenting. Och din hand ar ju inte mork. Vet inte hur jag ska forklara for jag fattar det inte vi väger ingenting! jag börja verkligen tänka på det här med vikten.. morsan försöker banta samt min syrra med, då kom jag ju på att vi väger egentligen inte ett piss! jag menar här på jorden väger vi si och så, men t. ex på månen väger vi ju betydligt mycket mindre! eller hur?? allt beror ju fan bara på dragningskraften, eller hur? säg inte jag är den enda som fattar vad jag menar? ladda batteriet genom ett sms? hört att det ska gå, är det sant? isåfall, kostnad, nummer som man skickar till ? vända text hur vänder man text så den står lodrätt i stället för vågrätt? Jävligt intressant tanke ”Genom sin avbildning framställer bilden vad den framställer, oberoende av om den är sann eller falsk. Vad bilden framställer, är dess mening. Meningens överensstämmelse eller icke-överensstämmelse med verkligheten utgör bildens sanning eller falskhet. För att inse om bilden är sann eller falsk måste vi jämföra den med verkligheten.” Tål att tänkas på lukta upp saker när du luktar på någonting är det ju partiklar från den saken som du får upp i din näsa. alltså borde man kunna lukta upp någonting. varje gång du luktar vittrar det loss partiklar. borde man då inte kunna lukta upp ett flygplan eller en säng? och hur lång tid skulle det ta att lukta upp en säng(sängens storlek: 180*90*30cm, glöm benen) om det ständigt var 10män med stora lungor som konstant luktade i 24timmar? skulle verkligen vilja få reda på mina frågor. LeChux P15 Ja, jag tycker mest om språk som inte har några ord... Svenskan är byggd på låneord... Kontrast P18 varför skulle man vilja suga på en lång köttbit? okej att man ger njutning.. men vafan.. att slicka fitta ger ju nåt iaf.. man släcker törsten förhoppningsvis.. iaf under röda dagar :) AiQue P18 Mellan pungen och rövhålet "no mans land" om man "arbetar" där kan bruden få orgasm lätt... Priyan P21 ska helt klart börja använda kondomer och bananer i fortsättningen jag med Ramathorn P18 När jag skulle tatuera insidan av låret fick jag stånd så tatueraren fick den i pannan hela tiden. Blev ingen tatuering till slut.
VARNING! AV FÖR MYCKET SPRIT BLIR MAN FULL. //Tobaksbolaget
"har en polare som snodde en frys på fyllan. " Why i Fyllebaxar-tråden. hahaha
I found a cure for cancer, but it wasn't radio friendly
ladda batteriet genom ett sms? hört att det ska gå, är det sant? isåfall, kostnad, nummer som man skickar till ? hahaha.. vem sa detta?
cliche P18
VARNING! AV FÖR MYCKET SPRIT BLIR MAN FULL. //Tobaksbolaget
eller skit i det.. ingen vits att hänga ut nån som jävligt dum :)
damn tänk om man hade sparat alla sköna citat man läst genom åren som man tillbringat här, då skulle jag kunna ge ut en bok, tjäna pengar bli känd och en äkta blingbing brud.. jumpcut brukar iof lägga ganska sköna citat som är så där hälit råa och avskalade. dom är liksom aldrig inlindade i något rosa litet flulff utan dom är rakt på sak och alla fattar! ofta lerder det till att dom är roliga också...
Original Cassidy- fixar biffen och står för skandalerna. (A)- Det vet du!
megamanton ah shit det minns jag, det var en guldtråd, men jag blev ganska snabbt galen på den för ingen verkade fatta något alls. haha
Original Cassidy- fixar biffen och står för skandalerna. (A)- Det vet du!
Skitsamma P21 - en typsik fjortis= 13 och ett halvt, luktar kiss och har busskort. Someone_Else P21 - Det jag hör är nån mupp med guldplaterade tänder, diamanthalsband och gucci-skor stå och rappa om guldplaterade tänder, diamanthalsband och gucci-skor! "Jag vill hitta någon dampad whoaklottrare på riktigt nångång och bara se om dem fungerar i verkligheten, om dem kan öppna dörrar och skala bananer och sånt." martin_ P0 - om man inte fattar att snubben driver borde man se över vad man sysslar med; ta en kopp té och fundera på vad du vill här i livet. Eksem P22 - Alltså, en enda gång skulle jag vilja se någon som droppar riktiga, fungerande raggningsrepliker istället för den där "roliga" skiten som inte är rolig nu och inte var rolig förut. Vi har läst tusen gånger som smulande kex och skit, vafan, nån kanske sa det en gång på 80-talet, fick en drink i ansiktet och började dra vitsar istället.
No cake for the impurity!
Skall försöka att inte analysera alltför mycket nu. Hursomhelst skapar någon knodd en tråd i graffitiforunet. Han undrar när "reklemet" (Reclaim) är. Nedan följer ett underbart citat. "när är Reklemet i sthlm.tid.plats?" "Reklem är i Narnia klockan 16.00" "vart liger Narnia?"
spliff macht frei
megamanton P19 Hahaha! Det där hade jag nästan glömt bort =)
Haha! När RSRemani frågar vart jag fått infon om magar skrev jag: "Står på Disneys hemsida www.eurosport.com"
megamanton P19 Men det var kul.. Min egna vavorit minns jag inte vem som skrev men det var i den gammla Visste du att tråden: Visste du att längden på foten är den samma som avstondet mellan vristen upp till armbågen. Fattar du va lång fot man ska ha då!?
Hangaround
2005-07-18 10:35
från chatten men men, det här citatet är så jävla irc. <Tech> Gud hur står du ut med alla som gnäller över precis allting? <Tech> och ber om saker och skäller ut dig så fort nånting går fel..måste vara knäckande <Gud> Tech, mitt barn. Jag har dom på ignore
asså? så man kan inte lägga LP i en cd-spelare? nån smart jävel som skulle köpa lp skivor till sin cd spelare.
----------------------
Joo... Men det är ju som att man kallar tjocka killar för pinnen eller skägglurkar för babyface liksom ;) jumpcut <3
utter har sagt ganska sköna grejer också, orkar dock inte leta upp något nu...
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
om det förklarar varför emelie är som hon är så drick utav bara helvete kan man bli så go som människa av en drink ska jag bli heltidskonsument Citerat av UtanAttTveka (:
Så länge du inte ger upp har du aldrig förlorat
princess F18: ignorance is bliss fimp F21: princess ok, och vad vill du säga med det?
Denna användare saknar häftigt citat samt förmågorna; att tänka, att stava samt förmågan att skriva begripliga inlägg.
Redaktionen
2005-07-18 12:28
Media: Skicka det i ett meddelande till mig då :P jag är nyfiken.
namaste
Media P5 skicka privat :D
i tråden om raggningsrepliker: "sug av mej så kommer du till himlen" inlägget nedanför "för du är hiv mannen?"
En tråd om någon som ville sälja ett gameboy pga flytt Empire P20 "Och då ska du sälja din gameboy för att du ska flytta hemifrån? Hur liten är lägenheten?"
"Och då ska du sälja din gameboy för att du ska flytta hemifrån?<br> Hur liten är lägenheten?"
GlenOne P15 haha jo Media, jag vill veta!!
I found a cure for cancer, but it wasn't radio friendly
America: where a poor black boy can grow up to become a rich white woman. Michael Jackson
Citerat TenFingers . Detta är bland det roligaste jag har läst på Whoa :) //Squirtle Wiie, jag är älskad. Lovar att bjuda på fler sköna citat snart, vem vet. Det kanske kommer en arg gubbe o drar in i mig med bilen.
"TenFingers ser ut som den cp-jobbiga dokusåpasnubben med piercing under läppen." //maja
om jag vore en ghettokille skulle jag hållt mig för munnen och sagt "aaahw shit man, that shit is dope... shit man shiiit" -mellon F19 i tråden som är uppe nu, "söker robodansare"
här får du lite kärlek
Även: I skolan jag går i viftas det med kurdflaggor på skolavslutningarna istället för svenska, jag lovar att halva skolan är kurder..känns som nån alien invasion alltså :D -Guano P18 i "kurder tar över sverige?" -tråden
här får du lite kärlek
Media , jag vill också veta!
Blodpudding - vegetariansk kost? Blodpudding borde väl vegetarianer kunna äta? Jag kan förstå att vegetarianer inte kan äta en blodpudding som framställts genom att ett djur dödats, men om djuret blivit skadad och ligger och blöder hos veterinären borde man ju kunna spara blodet och laga blodpudding av det.. som sedan vegetarianerna kan äta.. eller? HAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHA DET VAR DET SJUKASTE JAG HÖRT!
fullfjädrad när jag kickat en gås..
här får du lite kärlek
hoho...lägg till som favorit
•pave paradise•
"min brorsa står för de flesta fajterna med föräldrarna....själv är jag så oerhört balanserad att det sällan händer..och om det händer brukar det till 75% av tiden vara på grund av brorsan.." -Fader "en gång hörde jag bongotrummor och apskrik ur alla högtalare och hörlurar! det var creepy, så jag la mig och sov istället!" - Ultravåld (fast det är ingenting mot sakerna han säger irl, min fluffis :*)
vegan power
Jag garvade som satan en gång i Graffitti forumet. Capital-Sthlm hade gjort en update på sin hemsida. Det var vinter o Julkalendern rullade på.. Iallfall ja tror det var 13 december-bilden som det sitter några snubbar o dricker bärs framför tuben.. Då skriver en mindre nöjd whoanist: Vafan är de här?2 snubbar som sitter i en tunnel. Nästa bild blir väl en snubbe som sitter på en sten med en fatcap i handen!! Det här var snart ett år sen.Jag minns inte ord för ord. Nån mer som vet vem som skrev det?
såg ett roligt inlägg i köp & sälj forumet av nån som lackat på en admin... "säljes, ***** kuk, obetydligt använd" tror personen blev bannad, hehe
http://www.kommandot.se/wp/
Salvadåren P20 Lever ni också med vetskapen om att ni är delaktiga i något som är större än bara tillfälligheter? Har ni fallit offer för en global konspiration? Ser ni dolda budskap i filmjölken? Klar favorit :)
facebook.com/idiomatisk - fan page
Burnedsoul P18 Hahaha! Det minns jag =)
Salvadåren P20 Lever ni också med vetskapen om att ni är delaktiga i något som är större än bara tillfälligheter? Har ni fallit offer för en global konspiration? Ser ni dolda budskap i filmjölken? hahahaha älska!!! =))
haha fast roligaste hat GAIA skrivit, hahaha =)))
Ljudas P21 : I IKEA-katalogen står det; "...3 månaders öppet köp. Skulle du sedan ångra dig får du själv ståför frakten tillbaka" Texten har blivit ändrad många gånger genom historien, så det ursprungliga budskapet kanske är ändrat. Jag köpte en kontorsstol, men ångrade mig. Hur kunde IKEA veta att jag skulle ångra mig, och behöva stå för frakten tillbaka själv? Helt fantastiskt. Allt som står i IKEA-katalogen måste vara sant... fantastiskt...
•pave paradise•
;D jag älskar wrestling , jag älskar er, å jag älskar framför allt öl - Puszel i wrestlingtråden i film&tv ett par andra sköna inlägg i wrestlingtråden. varje image beöhver en aopuas ipbaland så engkel är det:) )= - Hwarang lite dragen där lr? ^^ - Freppz kan ha vart, minns inte :) - Hwarang "ÅRETS TRÅD! Den här läggs till i favoriter! HAHAH!" - Vad-Fusar-Dinkan i sin egna tråd Palindrom(officiell) i Blandat. "Ensam över huvud taget så jag skulle kunna sitta i vardagsrummen och runka till porr på widescreen om jag ville. Eller i köket medan jag steker en stek :]" - Robbie P20 i morsan kom in tråden i blandat
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
upp! goddammit
•pave paradise•
Kommer inte exakt ihåg vem som sa vad, men ett crewbattle för ett tag sen dök det här upp i tråden. "Vart ska man skicka in sitt bidrag till battlen?" "Bidraget placerar du i papperskorgen, som du finner på ditt windows skrivbord." jag tyckte det var kul iaf. :P