I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt.
Läs Mer »
Whoa Community
Allmänt om whoa
Svensk Hiphop
Allmänt
Audio & Video
Battles
Request / Önska
Utländsk Hiphop
Allmänt
Audio & Video
Battles
Vår Hiphop
Graffiti
Producenter & DJs
Breaking
Audio & Video
Beats
Battle & Cypher
Lyricism
Samarbeten
Emceeing
Övrig musik
Reggae & Dancehall
Soul & RnB
Elektroniskt
Rock, pop & annat
Klubb & Konserter
Stockholm
Göteborg
Skåne
Övrigt & Utland
Festivaler
Hobby & Fritid
Kultur & Media
Datorer & Teknik
Konsol & PC-Spel
Sport & Idrott
Övrigt
Blandat
Webbsidor
Vardagsfilosofi
Köp & Sälj
Specialforum
Populära
Senaste
Aktiva
Whoa Shop
Kontakta Whoa
[Video] Ansiktet - X
Övrig musik - Soul & RnB
Tillbaka till forumet
jaojao_ P36
Supporter
2011-06-22 13:51
[Video] Ansiktet - X
Stuck P47
Webmaster
2011-06-22 22:55
Tycker det här är jävligt fett. Det är sådär lite ironiskt men utan att göra narr av genren. Afasi och c:o skulle ju lätt kunna göra typ vilken musik som helst och göra det bra känns det som.
alternativeto.net | whoa.nu | olaj.se | 27kb.se
Pharrell P53
2011-06-23 17:35
Ruggigt sköj låt! Påminner om "I just had sex" typen av låtar, genre-ironi eller vad man ska kalla det. Hur får jag låten i min iPhone?
Shake n' Bake!
Dopeness P45
Producent
2011-06-23 23:24
Jag gillade aldrig Afasi & Filthy-tvärtom. Men "I can't front on this one". Den här låten är grym! Videon likaså. Videon gör låten bättre-produktionen är on point, sången funkar lika så.
Videon känns så high budget så den känns nästan 90-tal.
Vilka kändisar är det i videon? Han från Rallarsving, Thomas Rusiak, Eric Gadd, är det Peter Jöback också?
Jag är ingen perfekt man. Jag försöker bara göra det bästa jag kan och vara sann, inte göra nått halvdann. Det borde vara min slogan.
Borttagen
2011-06-24 02:33
Är det inte Christian Walz?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Borttagen
2011-06-24 02:39
Och Salem Al Fakir och är det inte Mange Schmidt i slutet? XD Måste faktiskt säga att jag diggar den här låten. Vet inte hur och vet inte varför men den sätter sig. Mysig!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
brb2009 P48
2011-06-24 12:00
Vilka kändisar är det i videon?
Christian Waltz , Musse Hasselvall , Christian Olsson (från Fibes Oh Fibes!) Thomas Rusiak , Eric Gadd , Peter Jöback , Salem Al Fakir , Magnus Carlsson , Mange Schmidt
I ordning från videon.
Känns som maskinen kollektivet innehåller sveriges just nu mest talangfulla unga musiker, tycker Oskar , Danne och nu också Herberts val att söka sig till andra genre's enbart pekar på hur sjukt mycket talang dom suttit på, och som bara väntat på andra former att uttrycka sig på.
jespers
2011-06-24 14:43
Första april all over again
Orale!
captenen
2011-06-25 10:53
Afasi kan nog som tidigare åsiktsuttryckare sagt göra den mesta typ av musik. Tycker detta känns riktigt bra, kanske gör att mer folk kan ta del i Herberts genialitet.
Enda är att man blir lite orolig då man vill ha mer av afasi och filthy! (då jag ej gillar maskinen-projektet jättemycket, roar roar - hatare - kasta tegelsten - etc)
Tycker detta är bra men mer verser åt folket! Kom igen Herbert, metadonen (jo jag vet Herberts åsikter kring detta forum från hans texter) funkar icke mot abstinensen längre.
Fett för att summera alltså
LASSE_KONGO
2011-06-27 16:47
Största Sellouten jag sett.
Inte för att vara störig eller homofob, MEN:
Är Afasi homosexuell?
Tommyboy
2011-07-01 11:52
lyrics till låten finns här:
http://svenskalyrics.se/ansiktet-x/
HerrWågberg
Poet
2011-07-26 23:47
Hur kan det här ens jämnföras med Afasi's tidigare verk? Hörde låten och tänkte herregud vafan är det här för skit. Taskig lyrik som fan och temat, jag har gråtit för mindre.
Sen insåg jag att Afasi var delaktig i låten. Sved nästan
Tillbaka till forumet