a friend of mine Really good take a look at ellie brand new song
Hello! Namnet är ”Ellie” går också under artist namnet Ellie. Jag är en underground Hiphop-Rap artist/ Beatmaker från Stockholms förorten Husby som är beläget i Sverige då. Hållt på med musiken i ungefär nu 4 år samt med musik produktion senaste åren. Gör mestadels hiphop-rap musik texter med min röst och när de kommer till produktion så produceras det allt från Hiphop, dancehall till melodiska afrikanska rytmer. Mina influenser/inspiration är artister som: ” ” ”” ”” ” ” ” Jag har även uppträtt tidigare med en grupp kompisar ute i Stockholms trakter och just nu är man aktuell och jobbar för fullt med att släppa ut mitt första album/mixtape som skall släppas under år 2011. O musiken som jag försöker göra riktar sig mot både unga och gamla .. Jag hoppas ni fått lite inblick i mitt artist crib.. Välkommen åter! Hello! The name is "Ellie" also as my artist name. I'm an underground Hip-Hop-Rap Artist/Beat Maker from Stockholm Husby suburb which is located in Sweden. i Been doing music for about four years now and with music production in recent years. Do mostly hip-hop/rap music texts with my voice and when they comes to production as is produced everything from hip hop,dancehall and the melody is with African rhythms. My influences/inspiration is artists such as: "" "" "" "" " I also have occurred earlier with a group of friends out there in Stockholm area, and just now im working with a full speed to drop out my first album/mixtape to be released in 2011. and music as I try to do aimed at both young and old .. I hope you got some insight into my artist crib .. Welcome back!