I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Skribent

2010-04-19 01:25

beathearts.tk

2 trogna Whoa-users, Jag och Strömmingen har precis startat en ny blog!

Postade precis i utländsk hiphop, men kände att jag behövde skriva detta även här. Detta forumet är ju trots allt stommen på whoa vad gäller bra smak!

beathearts.tk Check it out!

beatheartsblog.com - freshness!

2010-04-19 07:48
Hehe stommen var ordet :-)

Kom gärna med feedback!
´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸¸. ><((((º>
www.beatheartsblog.com

2010-04-19 21:33
Tycker det verkar väldigt trevligt!!!

Finns ju dock rätt många bloggar med liknande innehåll på engelska.
Vore det inte trevligt med en på svenska?
Skribent

2010-04-29 19:32
tack så mycket! nu börjar det hända grejer på bloggen!! spelare är kirrad och musiken sprudlar!

kan vara lite kluven till engelskan också, men tycker nog ändå att det lutar åt engelska, når ut till fler så här, o har inget emot internationella läsare.. känns inte som om det e fler än nåt tusen som har intresse av den här bloggen i sverige om jag ska vara ärlig.. o vi siktar högre! :)

checka bloggen o kommentera grejerna om ni gillar det!
Producent

2010-04-30 13:48
bra skit!

2010-05-24 17:46
Tänkte bara att det vore kul med en bra musikblogg på svenska så att svennebanan får upp ögonen för alla bra grejjer som ju faktiskt släpps!

Soft ändå! Snygg layout, bra skit!
Skribent

2010-06-23 00:53
uppar tråden!

har kommit en bit på väg, börjar bli en rejäl drös med inlägg nu!

feedback vore nice! o skicka grejer på mejlen som ni vill promota så kollar vi upp det!

2010-10-18 11:41
Om ni inte checkat Krystal Klear inlägget så gör det nu. Shit, vilken grym snubbe och mixtapet med new jack swing vibbar är helt galet!

http://beathearts.blogspot.com/2010/10/krystal-klear.html
´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸¸. ><((((º>
www.beatheartsblog.com