I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

söker soul sångare

Övrig musik - Soul & RnB

2009-08-26 18:08

söker soul sångare

Hej!

Jag är låtskrivare och håller just nu på med en låt som heter "givin my word" tillsamans med en sångare vid namn julia Humbla. Om du kan sjunga och är intresserad så hör gärna av dig till min adress: [email protected]

Går också bra om du rappar. då kommer vi ändra texten och stilen =)

Snow / "If you don't understand the music, you'll never understand the dance"/Tyron the Bone proctor

2009-09-23 21:43
shaa jag skulle kunna droppa några rader i låten fast rapp då :)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2009-09-28 01:01
Vad är det för instrumental?
I think that 'mr Slave guy' is a ... pakistani

2009-10-10 02:07
skriv till mig på [email protected] gärna rapp om så önskas=)
Snow / "If you don't understand the music, you'll never understand the dance"/Tyron the Bone proctor

2009-10-29 16:03
Jag skulle kunna ställa upp, om det var soul..
 "Frankrike har aldrig någonsin varit så fritt som under den tyska ockupationen."

2009-11-03 14:53
gärna. skriv till [email protected] så får du info och material =)

2009-11-03 14:54
kretin

de är först ett tillfälligt instrumental. när rösterna spelas in så kommer en annan göra musik till rösten, kim.

2009-11-22 12:42
Tjaa jag sjunger soul, undrar om ni fortfarande är intresserade kring det
Glöm dina bekymmer för att det kommer nya imorgon!

2009-11-25 08:43
Fluffy-R F18

Hej!

Vi är fortfarande intresserade. skicka gärna mail till mig: [email protected]

så får du mer info