I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

[Video] Darin Feat. Kat DeLuna - Breathing Your Love

Övrig musik - Soul & RnB

2008-11-04 02:14

[Video] Darin Feat. Kat DeLuna - Breathing Your Love

Helt sjukt att han fick göra låt med henne.. Men iofs är han värd det. Och denna låten är guld värd.

Eyy,You Cant Hustel With a Hustler, Bitch!

2008-11-05 02:52
Varför anser du att han är värd det?

2008-11-06 00:35
haha. För att anser att hon är duktig på att sjunga. Dömer inte honom efter hans utseende/personlighet som många andra män tyvärr gör.

2008-11-06 10:17
Vänta lite, anser du att Kat DeLuna är duktig på att sjunga, när jag egentligen frågade varför du anser att Darin är värd det? Hm..

Om du inte dömer en person efter hans personlighet, vad bedömer du en person efter då? Hur han sjunger?

2008-11-07 23:30
oj, sorry menade darin. Haha ja, en pop artist ska man väl bedöma efter rösten/texten... eller har jag fel?
Redaktionen

2008-11-08 19:53
texter som why does it rain?
namaste

2008-11-10 09:16
yes, vad är det fär fel med den?

2008-12-08 03:47
Darin är grym!

Dock så är singeln lite sådär, Darin gör ett riktigt bra jobb och utan honom så hade låten fallit platt.

Produktionen är slarvig,vissa melodier är onödigt röriga som bara grötar ihop mixen.

Mixningen av låten är inte heller den nått som är så super kul.

Och sen har vi då det som verkligen förstör låten:
Kat Deluna
maken till falsksång var det länge sedan jag hörde.
helt otroligt vad dålig hennes insatts på låten är. riktigt dålig artikulering, och Auto-tune får verkligen jobba stenhårt för att inte hennes sång ska spricka totalt.

tycker singeln representerar plattan bra = bra insattser av darin och till stor del svikande produktioner och mixar, samt några rejäla klavertramp så som 'Girl next door' och 'road trip', influenser är cool, men regelrätta plankningar är riktigt osoft.

hoppas att nästa skiva blir vad den här borde ha varit, för killen har sådan grym potensial.

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.