I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Veronica Maggio - Och vinnaren är

Övrig musik - Soul & RnB

2008-06-04 23:58

Veronica Maggio - Och vinnaren är

Hittade ingen tråd när jag sökte så konstigt nog.

Någon som lyssnat? Om inte så gör det, grymt skönt album.. Kan hett tipsa om låten "Jajaja"

Åsikter ni som hört?

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-06-06 00:13
Jag köpte skivan som present. Det jag hörde av den sen var riktigt grymt. Gillar hennes texter, hennes sätt att sjunga och sen är produktionerna hur feta som helst. Sen är hon en snygging också.

Veronica om du läser det här, jag vill rymma med dig
amen synthare då, fyra bögar och en dator

est. 1986
Redaktionschef

2008-06-06 18:13
Jag pumpade den nonstop när den släpptes i ett par dagar, men sen tröttnade jag lite. Men fortfarande en stark skiva, tycker den är mycket bättre än förra (som jag iofs också gillade, men älskar uptempo låtar och det finns det ju en del av på nya plattan).

Favoriter:

- 17 År
- Måndagsbarn
- Stopp
Oracle aka HipHop-Oraklet | Whoa-Crew 2000-2013|
I januari 2014 lägger vi ned Whoa. Tack för de här åren!

2008-06-06 20:44
Den är cool och annorlunda. Jag får lite lisa ekdahl-vibbar men det är väl som att svära i kyrkan i dessa kretsar... :-)
´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸¸. ><((((º>
www.beatheartsblog.com

2008-06-09 23:38
sjukt välproducerat och genomtänkt. diggade vissa spår starkt!
http://www.goteborg.se

2008-06-21 10:02
Grymt bra skiva nästan rakt igenom, snygg produktion och bra texter. Texterna är skrivna tillsammans med Kihlen från Snook om någon missat det. Skön video till måndagsbarn också...

"I ain't haitin, I just heard better" J5

2008-06-27 02:32
jättejätetbra skiva! Veronica är så mystisk.. är hon snygg eller ful? svårt att säga
Tare Lugnt Vol 4 och Dirty North är båda ute nu!
www.thosedamn.se
www.randombastards.com

2008-11-19 11:58
hon är såååååå snygg!!! 17 år<3<3