I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Vad har hänt med Lauryn Hill??

Övrig musik - Soul & RnB

Producent

2008-02-27 14:26

Vad har hänt med Lauryn Hill??

vart tyst från henne ett bra tag nu...skulle vilja se en platta med henne hon har så jävla grym röst =) nån som vet om hon håller på o spelar in nått nytt eller så??

va tvungen o posta detta med henne....grym jävla röst hon har

"Incarcerate your fate in Satan's fiery lake, then I lock the gate"
"And even if you kill me I'll still be in your fuckin dreams"

2008-02-27 15:36

jag tror hon födde sitt femte barn nyligen.

Producent

2008-02-27 16:22
så pass....5 ungar allså
"Incarcerate your fate in Satan's fiery lake, then I lock the gate"
"And even if you kill me I'll still be in your fuckin dreams"

2008-02-27 18:19
Och dessutom sägs hon vara gravt psykiskt sjuk så man ska nog inte förvänta sig några storverk av den damen längre, tyvärr.
www.plaingold.com

2008-02-27 20:38
psykiskt sjuk?? var har du hort det?
Dagens Nyheter 15/11 1987: En hip-hopkonsert innebär en eller flera negrer som pratar rytmiskt och snabbt till ett komp av trummaskiner, stulna musikfragment och skivspelare som används som rytm-instrument. (Man "scratchar" med nålen fram och tillbaka över ett skivspår.)

2008-02-27 20:47
Man har ju hört rykten om galna grejer en längre tid och att det är pga hennes psykiska ohälsa som det varit så tyst om henne på senare år. Men nu senast har ju både Wyvlef och Pras skyllt misslyckandet med Fugees comeback på att Lauryn är galen.
www.plaingold.com

2008-02-27 20:52
Ingen dålig pipa men hon ska tydligen vara lite knas. Psykisk sjuk vet jag inte men har hört en del att hon ska vara jävligt jobbig att ha och göra med.

Och så är hon rasist!!! Haha, somebody had to do it.
Everybody's got something to hide except for me and my monkey!

2008-02-28 12:58
sök på yotube och se vad hon gjort de senaste åren. hennes röst är inte alls densamma.
hon gjorde en låt till filmen "surf's up". kolla upp soundtracket, släpptes förra året.
 http://sajaaaa.blogspot.com

2008-03-05 02:39
Finns väl egentligen inget som talar för att hon gjorde det där rasistiska uttalandet?
Everybody's got something to hide except for me and my monkey!

2008-03-05 09:06
Kan vi inte en gång för alla enas om att det rasistiska uttalandet bara är en myt, en vandringssägen.

För övrigt kom det ryktet att uppstå ett tag innan hennes soloskiva och den sålde trots det i ca 10 miljoner ex bara i staterna så jag tror inte ens att ryktet förstört nåt för hennes karriär. Det har hon själv gjort.
www.plaingold.com

2008-03-05 19:18
Påståendena att hon ska blivit galen är väl bara en följd av att hon har blivit någon skum blandning av religiös-revolutionär, var väl typ Pras som sa det för att hon inte var så sugen på att sammarbeta med honom och the fugees o köra blue angels musik eller något..

2008-03-06 09:47
LAURYN IS NOT RACIST SHE IS JUST AWARE OF THE SOCIAL INJUSTICES OF THIS WORLD (Wed Jul 11, 2007 9:17am ET)

http://www.filmbug.com/db/3778-8
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-03-06 11:31
Hon släppte ett mixtape nyligen "The reducation of Lauryn Hill", som visade lite gamla takter. Dock måste hon ha insett att det inte höll gammal klass o bara släppt det så.

Wyclef snackar mycket skit om henne att hon ska vara galen o psycho etc. Dom verkar vara vänner trots allt. Jag hoppas hon släpper något officiellt så smånigom hennes kombination är oslagbar: grym röst, sångerska & grym MC Fugees var aldrig ngt speciellt utan henne.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-03-06 11:32

2008-03-06 15:42
http://youtube.com/watch?v=fm1SJizYHR8 

har snackar clef om hur knäpp l-boogie e. Låter lite skitso faktiskt.
one..!

2008-03-20 20:20
Det var som fan, ingen snackar om hennes problemet med droger?
..ima shoot down the propaganda stuck in yo brain like the military did to the fourth terrorist plane!

2008-04-06 19:59
Här finns lite smått och gott av Lauryn som satts ihop till olika mixtapes:

http://fugeesonline.wordpress.com/bootleg/

Hennes unplugged album tolkar jag inte som sånger om hemska kärleksupplevelser utan om livskriser, för att hålla det extremt kortfattat. Och jag tror att hon har valt en annorlunda väg att leva sitt liv efter det, hon spelar inte alls efter de sociala regler vi är vana vid och det kan ju lätt uppfattas som wacko. Men sen grundar man ju sin info på media, youtubevideos/uttalanden och låttexter, så se det bara som min tolkning...
Every day's another chance to get it right this time.

2008-07-13 02:55
vad är upp med ryktena om att hon ska till way out west? nån som vet nåt?
skriv kort, helst inte alls

2008-07-15 22:20
Och en till sak ja. Det spelkuleras vilt kring en viss Lauryn Hill. Vi ska inte sticka under stolen med att vi jobbar hårt på att få henne till årets festival. Men alla rykten till trots, och till och med en felaktig radiospot i Mix Megapol och Voice så vill vi härmed tydligt meddela att just nu är inget bekräftat.
saxat ur wow´s nyhetsbrev
 http://sajaaaa.blogspot.com

2008-07-16 02:13
Cannabis gave us Lauryn, cannabis took Lauryn from us =)
nejnej, du är skönare