I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Favorit R&B / RNB / R'nB -Låtar

Övrig musik - Soul & RnB

   

2008-01-01 15:43

Favorit R&B / RNB / R'nB -Låtar

Jag vill väldigt gärna ha tipps på bra R&B,
Hälst manliga artister och gärna lite funkiga som Genuwine


Här är mina favoritlåtar hittills:::


One Chance Ft.Trey Songz, Bobby Valentino & Lloyd - Look at Her(remix)
Lloyd ft Lil wayne - You
Lloyd - One for me
Ray J - Anytime
Lil Fizz Ft. Ray J - Beds
Pretty Ricky-  Age aint nothing but a number
Marques Houston - Naked
Genuwine ft funkmaster flex - How Would You Like
Genuwine - Pony
Chris Brown - Poppin
Boyz II men - Roll wit me
Avant - Lie about us (feat nicole scherzinger)
Bobby Valentino ft. Timbaland - Anonymous 
T.I. - I want you
T.I. - Do you remember
Fabolous ft. Ne-yo - You Make Me Better
Baby Bash - Suga Suga
Ne-Yo - I Ain’t Gotta Tell You
Ne-Yo - Because of you
Mario Winans ft. Twista - Never really was (Remix)
Omarion ft. papoose - entourage(remix)
Usher - Nice and Slow
Usher - Make it rain
Tweet ft. Fabolous - Oops Oh My
Destinys Child - T-Shirt
Destinys Child - Temptation
Donell Jones - If you want
Shayne Ward - No u hang up
Jagged Edge - Who u wit
Brandy - Afrodisiac
Mariah Carey FT Jay-Z - Heartbreaker


2008-01-02 10:59


Ray J - Snakes in the grass
de har aldrig krigat, rånat, hustlat eller snott, eller fattat att man formas av den plats där man bor

2008-01-03 02:38
j holiday - bed
r kelly - real talk
r kelly - when a woman's fed up
r kelly - you remind me of something
ashanti - foolish
ray j - anytime
ciara - promise
ashanti ft lloyd - southside
r kelly - the zoo
the dream - falsetto




.. dom som dyker upp i mitt huvud just nu.
 

2008-01-18 13:52
De mesta från Ryan Leslie e riiiiiktigt bra, kolla upp de.
http://djneno.com <-- Lyssna på ny musik och lite annat bullshit

2008-01-18 13:53
http://djneno.com <-- Lyssna på ny musik och lite annat bullshit

2008-01-30 21:03
Rock City - See You Around
Love is for losers, I promise I'll never fall

2008-02-16 18:16
Stephen marley - hey baby
Craig david - Rise and fall
Corinne bailey Rae - Like a star
Erykah Badu & Stephen Marley - In Love With You
John legend - Again

 
Poet

2008-02-18 00:18
Hi-Five - I Like The Way (The Kissing Game)




I rest my case.... bitches!
At the gates of Eternity...

2008-02-19 09:26
beyonce & jay-z - thats how u like it.
its soft its smooth.. its good
enda vägen till seger är att överleva när andra dör