I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Butik för soul LP?

Övrig musik - Soul & RnB

2007-11-19 10:51

Butik för soul LP?

Tjena. Jag letar efter en butik (fysisk eller online) som är bra för att hitta soul (och jazz och liknande) på LP. Behöver inte vara originalutgåva eller någonting sånt. Främst letar jag efter skivor med Nina Simone, men har misslyckats med att hitta dem i begagnatbutikerna i Stockholm.

Några tips?

"Postmodern Consumr? He like the apple-kiwi on the lightswitching wallabie freak, James Bond in the Octagon with two razors knahmean?" - Ghostface Killah

2007-11-19 10:54
Recordmania.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-11-19 11:07
Yeah, jag vet, de är grymma, men det vore soft med en butik som hade nya reissues och sånt i lager.
"Postmodern Consumr? He like the apple-kiwi on the lightswitching wallabie freak, James Bond in the Octagon with two razors knahmean?" - Ghostface Killah

2007-11-19 11:09
Upptäckte för övrigt att Amazon är grymt för det här.

2007-11-19 11:09
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-11-19 11:10
Ps. Megastore är nog mest passande för detta ändamål.

2007-11-19 13:01
www.blenda.com
har de inte inne kan de alltid ta in (om det nu inte är out off print skivor vill säga)
Producent

2007-11-19 19:51
Mosebacke Records

2007-11-20 22:31
Tyvärr har de ju lagt ner men coulisse var hade ju klart bäst utbud på soul reissues. Har dock hört rycktes vägen att de ska öppna upp en hemsida under annan regi men i liknande tappning. Keep your eyes open.

2007-11-23 17:22
ger inte iväg mina ställen inne istan - du får ju inte ta mina skivor men internet iaf....www.musicstack.com - www.hhv.de - www.ebay.com....blenda och megastore suger baaaaaaaalli - hur kan du missa skivor med nina simone - behöver ingen direkt 'väl sorterad' butik för att hitta henne........
if it ain't ruff - it ain't right.....