I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Chrisette Michele - I am

Övrig musik - Soul & RnB

2007-06-22 14:42

Chrisette Michele - I am

Galet bra later det! Det basta Jay-Z gjort sen Reasonble Doubt, basta soul/rnb nansin pa Def Jam/Def Soul. Helt enkelt riktigt trevligt, precis vad man kan behova pa en regnig midsommars afton.

olletagesson.blogspot.com
Hiphop is dead - long live Soulmusic

2007-06-22 15:32

Den skivan är riktigt soft,bara att njuta! Så jävla skön röst :D!!

"Min farsa har en äkta rolexkopia"

2007-06-23 16:43
Gillade hennes röst på "Can't forget about you" så det blir till att kolla upp plattan nån dag.
www.plaingold.com
Skribent

2007-06-25 23:26
skivan e fet! riktigt bra!
beatheartsblog.com - freshness!

2007-06-26 14:10
har den nu ska sätta mig å lyssna snart:)
Iam Not My Hair,Iam Not This Skin,Iam The Soul That Lives Within'

2007-06-27 10:48
jag blev glatt överraskad. det som läckt från skivan har känts lite "meeh", men som helhet funkade hur jävla bra som helst. det bästa på sjukt länge!
stand up girls

2007-07-08 12:56
helt galet bra. Dessutom grymt att hon verkar fatt sa star frihet av DefJam. Hon ar liksom inte en vardags-rnb-diva som man kanske kunnart orvanta sig av DefJam. Dessutom finns ingen Kanye West sa kangt ogat kan na, vilket ocksa ar en lattnad, fast nagot overasskande

=)
olletagesson.blogspot.com
Hiphop is dead - long live Soulmusic
Redaktionschef

2007-07-14 15:37

den växer för varje lyssning! Riktigt feta produktioner av Will.I.Am... annars är nog favoriten "Your Joy". Vacker låt.

Oracle aka HipHop-Oraklet | Whoa-Crew 2000-2013|
I januari 2014 lägger vi ned Whoa. Tack för de här åren!

2007-07-15 01:57
¨ser faktist inget speciellt i skivan...påminner lite om sade's lovers rock. men det kanske beror på att jag inte riktigt har lyssnat in mig än :)
www.myspace.com/oscardvine
Min musik, dans och allt annat: http://oscardvine.wordpress.com/
http://soundcloud.com/oscar-dvine