I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Salem Al Fakir "This Is Who I Am"

Övrig musik - Soul & RnB

Manager

2007-01-26 18:53

Salem Al Fakir "This Is Who I Am"

Någon som har lyssnat igenom, berätta om skivan för mig!
bra skit?

Rapparen Claes Trofobik är aktuell med videon "Ingen kan stoppa mig" just nu.
http://www.youtube.com/watch?v=mTeLSssfnPw

2007-01-26 20:19

har inte hunnit lyssnat igenom hela än, men hittills gillar jag den!

stolt medlem i Gul Samba

2007-01-31 15:35
Njaa vad ska man säga, ngt under min förväntan. I youtube kan du hitta han spela live på p3 uppträdandet, och där är han hur grym som helst, låtarna som its true, devils look är hur grymma som helst LIVE, men på skivan saknar de den där energin som medförs live. han spelar snart i Mosebacke, lär vara värt pengarna ;)

En ganska experimentalisk skiva, men det visste man redan. Med tanke på att han har i princip gjort allt själv och låtarna är visserligen sköna, så är den bra. Vissa spår låter lite som dico pop and mer souliga, o vissa bara är sina egna :D det funkar,  men inget jag hänger i julgranen iår :D
"Hiphop är som lösviktgodis, man plockar sina favoriter " <br>

2007-02-02 08:57
jag tycker den är skööön :)

2007-02-02 14:40
fyfan man kommer ju instinktivt vilja strypa honom när man ser honom som följd av alla de gånger man kört ur till good song i pulka-vm.
skriv kort, helst inte alls

2007-02-03 03:48
Tikkan. Varför gör du det här inlägget?
Är det för att visa att du känner till Salim eller för att posta så många trådar som möjligt. Du lär ju ändå inte bry dig om vad folk skriver här.
Provlyssna skivan och bilda dig en egen uppfattning istället..