I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Cassie - Cassie

Övrig musik - Soul & RnB

2006-11-07 03:43

Cassie - Cassie

Hittade ingen tråd om denna. Vet inte varför jag skriver om den egentligen, har precis lyssnat igenom skivan för första gången. Finns ett par sköna låtar förutom de två singlar som har släppts. About Time och Call You Out går helt klart att lyssna på.

Sådär, fritt fram att ha åsikter...

Skäms du inte?
Redaktionschef

2006-11-07 05:51
Ja jag håller med dig Ultra... tycker den är helt okej. Lätt värt att låna sitt öra.
Oracle aka HipHop-Oraklet | Whoa-Crew 2000-2013|
I januari 2014 lägger vi ned Whoa. Tack för de här åren!

2006-11-07 12:35
Jag tycker inte direkt att den var helt ok, var bara ett par-tre låtar som jag gillade. De tre är dock värda att uppmärksamma.
Skäms du inte?

2006-11-07 18:09
Tycker den var bättre än vad jag hade väntat mej.. blev lite smått överraskad..  About Time kan jag lyssna på hur många gånger som helst om jag ska va ärlig :P

Däremot så stör jag mig riktigt ordentligt på att trummorna e snodda rakt av i "Long Way 2 Go" från Remy Ma's "Conceited".. haha men jag gillar den ändå! =)

2006-11-08 14:50
tycker skivan är riktigt bra. den har både riktigt sköna festlåtar och lugna låtar. kiss me och when your body is talking är hur bra som helst
"Im known as an ape in the jungle, cause if i see somethin i like thats yours then im takin it from you"

2006-11-08 17:44
asså, jag vetinte riktigt vad jag tycker om cassie..
Jag tycker inte att hon är nått speciell precis.. hon låter bara som alla andra..
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2006-11-08 21:42
tycker skivan var över förväntningarna iallafall!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2006-11-09 01:10
jag tycker om cassie. men det är nog mest för att det är ryan leslie som ligger bakom det musikaliska. han är grym låtskrivare! längtar tills hans skiva(kolla bara in detta klipp på youtube). om cassie blir lit mognare å inte så attans töntig å fixar sin röst så hon klarar sjunga live bra så kan vi börja hypea på riktigt. är lit besviken på albumet efter jag man blev upp-peppad av me & u. men det är inte dåligt inte. påstår man det är man antingen bitterfitta eller helt enkelt en trist jävel.

2006-11-09 22:00
cassie kanske inte kan sjunga, men so? låtarna är fortfarande killer, några av dom åtminstone. utöver tidigare nämnda låtar gillar jag "ditto", för att den är så gullig.
http://wifebeaterlove.blogspot.com

2006-11-12 03:24

Vacker är hon, vet jag.

2006-11-12 17:05
Men herregud, man behöver inte kunna sjunga som Beyoncé för att kunna göra bra musik. Jävla pretton.

2006-11-13 15:47
Tjottaheiti P21 shit, kollade vidare på dom andra klippen som finns på youtube med Ryan Leslie, när han sitter och producerar.. galet! när ska han släppa skiva?     
"Im known as an ape in the jungle, cause if i see somethin i like thats yours then im takin it from you"

2006-11-13 19:05
Hennes lätt uttråkade och nonchalanta stil är ju helt fantastisk. Och "Me And U" måste vara en av årets absolut snuskigaste texter. Undra på att det ryktas om att den handlar om att gå ner på Diddy.
"Dekker var en notorisk mytoman som berättade en massa lögner om sin sociala bakgrund och sin utbildning."

2006-11-21 11:57
R-les är definitv värt o checka in, ganska underskattad...
"I gonna slash and gash, cut another hole in your ass<br>spill blood on the walls and play tennis with your balls<br>If the phone rings, don't answear the call<br>Im a slit your throat, fuck you like a ghost<br>cut your foreskin off and make a winnercoat.......PEACE"

Spöket i Scary Movie

2006-11-22 17:17
Ryan Leslie har släppt en platta tidigare som heter 'Just Right'. Också den riktigt fet. Cassie's diggar jag faktiskt.
California, knows how to party!

2006-11-23 18:47
naa cassie e väl helt okej .
beatet på me and u låter alldeles för mycket som teairra maris make her feel good..
bara skillnaden att teairra mari kan sjunga.
visst hennes låtar funkar om man ska festa eller så men inte om man ska pumpa musiken ur headphones.
enda vägen till seger är att överleva när andra dör