I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

India Aries nya

Övrig musik - Soul & RnB

Skribent

2006-06-30 14:27

India Aries nya

Någon mer som köpt den än? Vad tycks?

"I've heard it all before; gangstas, pimps and whores
Quality is poor
A girl like me needs more" - Ms Dynamite
Konsertbesökare

2006-06-30 19:28
Lite besviken faktiskt!

2006-06-30 22:56
Måste kolla in den :)
Iam Not My Hair,Iam Not This Skin,Iam The Soul That Lives Within'
Skribent

2006-06-30 23:57
Jag tycker den verkar grymt bra efter två lyssningar.
"I've heard it all before; gangstas, pimps and whores<br> Quality is poor<br> A girl like me needs more" - Ms Dynamite

2006-06-30 23:59
kan man få se tracklistan :) ?
Skribent

2006-07-02 17:09
den e helt ok.. har haft den e tid nu.. favoriten e hennes version av Don Henleys "Heart of the Matter".. många spår e sköna, men behöver nog lyssna på den ett par ggr till för att riktigt uppskatta den..
beatheartsblog.com - freshness!

2006-07-02 20:23
gilla den riktigt mycket:)

2006-07-04 01:10
wooo, såg ni henne på jay leno nyss.
grym hon är.
U-G-L-Y u aint got no alibi, u ugly, u ugly. M-A-M-A how u think u got that way, yo mama, yo mama

2006-07-07 15:54
har lyssnat igenom den två ggr nu.. Heart Of The Matter är grymt skön! måste lyssna lite mer men finns en del sköna låtar.. synd bara att dom tagit med I Am Not My Hair med Akon eftersom han förstör hela låten på den versionen
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2006-07-07 16:02
La: I did! och Fan vad besviken jag blev först, innan hon tog av sig sin "förklädnad".
Grym tjej, helt klart.
Redaktionschef

2006-07-07 17:35
Lyssnat igenom den ett varv nu seriöst . Tycker den låter bra men fortfarande lite besviken. Var nog bara ett spår som kändes lite utfyllnad men samtidigt inte fler än 2-3 spår som det verkligen lossnade på också. Men den kanske växer. Sen angående Akons medverkan så är jag kluven, personligen tycker jag att versionen (singelversionen?) utan honom är bättre men hans vers är rätt bra egentligen om man lyssnar lite ;)
Oracle aka HipHop-Oraklet | Whoa-Crew 2000-2013|
I januari 2014 lägger vi ned Whoa. Tack för de här åren!

2006-07-11 22:12
madmadde

ja jag bytte dit och fick se henne i långt hår och kortkort och blev väldigt rädd en sekund där. "vad fan har hänt!" osv. men det fixade sig in the end :)
U-G-L-Y u aint got no alibi, u ugly, u ugly. M-A-M-A how u think u got that way, yo mama, yo mama

2006-07-12 09:50
Etta på billboard
THE SWEDISH MIXTAPE CARTEL
http://www.twitter.com/djcrona
http://www.facebook.com/djcrona

2006-07-14 19:52
Men måste hon va så himla hippie, hon går i flipflops, hon har blommor i sitt hår, hennes (och Lisa Ekdahls) kärlek är så mkt vackrare än min..
öhhh.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Redaktionschef

2006-07-20 15:12
hehe recensionen i aftonbladet var lite orättvist tycker jag.
Skribent

2006-07-20 17:47
"I've heard it all before; gangstas, pimps and whores<br> Quality is poor<br> A girl like me needs more" - Ms Dynamite

2006-07-20 19:06
ÄgerDig

en av de sämsta recensionerna som jag har läst
Skribent

2006-07-20 20:58
Oj då, det var ju trist. Jag är nöjd, som Henke L skulle ha sagt.
Skribent

2006-07-20 20:58
Å andra sidan verkar vi ju tycka lika om Nelly Furtado ;)

2006-07-20 21:59

ÄgerDig

Å andra sidan verkar vi ju tycka lika om Nelly Furtado ;)

det är ju bra
Redaktionschef

2006-07-28 00:46
ÄgerDig > Bara är en fråga. Händer det dig ofta att skivor känns "grymt bra" vid första genomlyssningen för att sedan bara bli "sådär" (som jag tolkar din 6/10 som) efter ett par vändor? För jag är tvärsom.. sällan som en skiva blir sämre efter att man lyssnat in sig på den.

och ja, jag håller också med er om Nelly Furtado ;)

2006-07-28 11:39
ÄgerDig > Bara är en fråga. Händer det dig ofta att skivor känns "grymt bra" vid första genomlyssningen för att sedan bara bli "sådär" (som jag tolkar din 6/10 som) efter ett par vändor? För jag är tvärsom.. sällan som en skiva blir sämre efter att man lyssnat in sig på den.

och ja, jag håller också med er om Nelly Furtado ;)

Det händer mig ganska ofta faktiskt. Ibland kan låtordningen eller rentav mitt humör påverka hur jag upplever en skiva. Sedan när man lyssnar igen, spår för spår, så tenderar det låta mer medelmåttigt än första gången.

För övrigt håller jag med om Nelly Furtado.
www.plaingold.com
Skribent

2006-07-28 17:38
Oracle: Jag vet inte riktigt, det känns inte som att det följer ett mönster. India Aries nya tyckte jag var någorlundabra redan från början. Jag ska fundera på saken.

2006-08-01 21:56
hoon är såå skööön!!

2006-08-04 14:28
Verkligen synd att skivan inte va bra.. Singeln är jävligt bra och höjde min förväntningar rejält och så låter allting precis likadant..
peace, love, unity and having fun
Om man kör dubbelt så snabbt vistas man i trafiken halva tiden och löper följaktligen hälften så stor risk att krocka.

2006-08-04 19:43
Hon är underbar ,hennes röst underbar..gah mmm!
Redaktionschef

2006-09-12 00:52
www.kingsizemagazine.se

Recension som inte rymdes i nya kingsize numret, för den som vill läsa.