Christina Aguilera-Ain't No Other Man(DJ Premier)
Ja nu var den här, första DJ Premier proddade Christina låten. Låter faktiskt förvånadsvärt bra då jag verkligen inte gillat Aguilera överhuvudtaget innan. Ain't No Other Man
Absolut bättre än jag fruktade, men jag vet inte...
´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸¸. ><((((º> www.beatheartsblog.com
Så höjdes min respekt ännu mer för Christina... Senaste tiden har jag börjat förstå varför hon är där hon är! hatat henne innan.. Men denna låt e sjukt funky!
http://www.myspace.com/souldbeats
riktigt bra
Det finns ingen genväg till det perfekta ljudet www.myspace.com/miomusik GFX YO!
Håller med, riktigt mycket bättre än väntat.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Låten är ok men det låter inte som Premier. Hade hoppats på mer scratch och en tyngre baskagge. Nåja.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Ingen "Devil's Pie" el "7 Days remix" men helt ok.
Nej ingen 7 days remix men å andra sidan kanske inte ett beat av sånt kaliber är det rätta för Christina. Riktigt nice låt, jag älskar blåset i beatet.
Hon har en otroligt bra sångröst! Underskattad som fan!
Om vi bara slutade upp med att försöka bli lyckliga, skulle vi få en väldigt massa tid över till annat!
Oyes
skön
thundercooperfuckinbird
Christina är en favorit. Fantastisk röst. Hur kommer det sig att så många stora röster kommer ur så små kvinnor?
Väsby Crew! - Spana in min sida för Dubfiles DVD+CD dokumentär.
Det kan man undra. Den här låten var nice!
Skribent
2006-06-12 15:09
"I've heard it all before; gangstas, pimps and whores<br> Quality is poor<br> A girl like me needs more" - Ms Dynamite
Jag tycker inte alls att den nya låten var särskilt bra. Alldeles för mkt wailing, speedad och förvirrad. Däremot har hon en grym röst annars.
håller med, Premiere har verkligen gått och sålt sig. Grymt pinsamt!
www.OffbeatFuckYeah.com
det är ju inte första gången en producent tjänar lite extra ... dangermouse proddade väl pussycat dolls eller var fan dom heter
Human Education Against Lies Fu ll Kontro ll, Its a posse
gaston Skillnaden är väl den att Dangermouse aldrig har varit bra?
pfffi han kan prodda.. ingen diskussion
Human Education Against Lies Fu ll Kontro ll, Its a posse
Konsertbesökare
2006-06-27 16:34
missade att ladda när det funkade, men vill höra låten. christina wailar dock sönder många av sina låtar. till slut blir det bara fult. så jag vet inte vad jag kommer o tycka.
http://enemtee.tumblr.com - Musik och kultur går hand i hand.
finns absolut ingen som öär så bra som henne !
Hörde originalet som primo har samplat idag. Svinbra låt
oneS: Vad är det för sampling?
http://www.myspace.com/DjAkilles
meandyoursister P20 så du menar att beatsen på moment of truth är dåliga??
chongmang: det är nog ingen idé att du försöker. är man äkta ska man tycka att primo varit keff sen 95-96, tror inte snubben har nåt svar varför han tycker det (förutom att han läst att det är så på nåt forum). är inte direkt nåt aguilera-fan, men skön låt. primo har gjort ett bra jobb trots att det inte är 1994 längre.
-- J Sports, Sthlm -- Ain't a question now, it’s a guarantee They say I think I'm the shit, pffffff well apparently
Mono P23 ligger nog något i det du säger pz
e det den som spelas på tv?gillade den faktiskt.....som flera har skrivit så har man ju vetat att hon har det men har gjort en massa skit istället.....får se hur det blir nu o hur fan kan man tycka att dangermouse inte kan prodda?har väl inte hört ghetto pop life skivan......
what u eat don´t make me shit
Skribent
2006-07-02 16:41
Förra Aguilera-skivan är fortfarande fabulous om man lyssnar bortom "Dirrty".
"I've heard it all before; gangstas, pimps and whores<br> Quality is poor<br> A girl like me needs more" - Ms Dynamite
frostiee P-1: Han är ingenting annat än medioker. Ingen producent som jag irriterar mig på, utan snarare så att jag inte kan förstå varför folk uppmärksammar honom så pass. Och på Ghetto Pop Life hörs det rätt tydligt. Han försöker rocka breaks men flippar dem skittråkigt. Det finns så mycket annat folk som har ett helt annat flyt i sina beats och som du borde kunna starta en fanclub till istället. Om man tillförskaffar sig en sådan enkel kunskap inom musik som att Primo varit tråkig ett bra jävla tag, genom att hänga på forum så är det dags för flera av era att logga ut från whoa och prova att skriva in lite andra adresser i URLfältet. akilles: The Moon People - Hippy Skippy Moon Strut heter låten och den dödar den här låten tjugofyra timmar om dygnet. Tycker man inte det så vet man ingenting..
äsh, premo har ju släppt lite dope shit senaste 10 åren.. den där nygz låten där han flippar 7 minutes of funk och sen gangsta gangsta med tego calderon! dom jag kommer på på rak arm!
Devil McDoom - http://www.twitter.com/doomsthlm
oneS som vem då? senaste tiden har det blivit mkt lyrics born,mcenroe,rjd2 m.m....e det nåt sånt du menar?annars får du gärna ge mig lite tips...
what u eat don´t make me shit
HEARTBEAT - No. 1 in modern and classic R&B :: www.heartbeat.se :: facebook = "Heartbeat family"