Ray Charles Vs. Sevie Wonder
Ok, med anledning av tråden här nedan för så tycker jag vi ska ha en omröstning . Vissa säger att man inte kan jämföra de två bara för de är blinda, men det tycker jag, så. Skriv namnet på den ni gillar bäst av dessa två soul giganter, så får vi se em som vinner.
Stevie Wonder
http://www.iamthereasonwhy.com/
ray charles
"They criticise us for how we are but then they want to dress and eat like us. There is a bit of envy." - Alessandro Nesta
Ray Ray Charles
Tack & Hej!
Utan tvekan Stevie, han har gjort så jävla mycket och väldigt lite dåligt!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Utan tvekan Ray, han har gjort så jävla mycket och väldigt lite dåligt! Jag tycker vi ska jämföra Kurt Cobain och Johnny Cash. Vissa säger att man inte kan jämföra de två bara för de är vita, men det tycker jag, så. Jag säger Johnny Cash.
V.N.U. - Vinyl Nerds United - by special request <br> www.mokkamekka.com - lumumba teaches the youth
Stevie
stolt medlem i Gul Samba
Martin; Om du med det menar att min åsikt bildas på filmen om Ray så har du tyvärr fel. Det är en av de filmer jag vill se, men som jag inte sett. Fast ja, den lär ju ha presenterat en onekligen skickligare artist till fler människor än tidigare. Det ser jag inte som något dåligt. Men seriöst. Stevie Wonder. Vad gjorde han efter Hotter Than July (som är 25 år gammal i en fortfarande aktiv karriär) som var bra? Stevie Wonder hade kanske 8 stycken helt extremt bra år och sen var det en spikrak kurva neråt. Ray Charles däremot hade en bra karriär från sent 40-tal till sent 70-tal. Det är nästan fyra gånger det Stevie presterade. Dessutom så står Steview för I just called to say I love you som är ett av de största brotten mot musik. Det går inte att förneka killens oerhörda talanger och milstolpar i musiken ... men det tar stopp där också. För efter det vände han och sket i fläkten. Hoppas det var ett tillfredställande svar, min son. Sluta skriv till mig under olika namn förresten. Det är ungefär lika hippt som du.
V.N.U. - Vinyl Nerds United - by special request <br> www.mokkamekka.com - lumumba teaches the youth
Stevie
HEARTBEAT - No. 1 in modern and classic R&B :: www.heartbeat.se :: facebook = "Heartbeat family"
Jag säger Ray Charles, för han har spelat in I Can't Stop Loving You, och den är väldigt, väldigt, väldigt bra. Och så är han min pappas idol, och sådant väger ju väldigt tungt. kalcidis "Det är ungefär lika hippt som du." Hahaha, ouch!
precis vad jag alltid brukar säga om I just called to say I love you också kalcidis . t.A.t.U har gjort bättre låtar än den typ. i alla fall.. jag har inte lyssnat lika mycket på Ray, så egentligen borde jag inte uttala mig. Men Stevie var ju ändå grym runt Songs in the key of life-tiden, det måste man ge honom. Frågan löd inte vem som förtjänar mest cred eller vem som kan anses som störst av det två, utan rätt och slätt vem av dem man gillar bäst.. Så jag tar Stevie-boy ändå då, eftersom jag har lyssnat mest på honom.
hahaha, typiskt calle G alltså.
han kanske gillar t.A.t.U också?
Ray charles
REVOLUTION I DIN VARDAG!
Jag förklarar den här omröstningen avslutad och konstaterar att vi korat Stevie Wonder till Vinnare. Grattis!!!
Lite sent påtänkt, kanske...
HEARTBEAT - No. 1 in modern and classic R&B :: www.heartbeat.se :: facebook = "Heartbeat family"
Ray Charles
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Stevie Wonder, utan att blinka
Först Jesus, sen: Hiphop, Soul, musik!!
Stevie Wonder!!
GO!!!!!!!!!!!!
Kadr29: Men vem gillar du bäst? Stevie eller Ray?
kalcidis P21 Utan tvekan Ray, han har gjort så jävla mycket och väldigt lite dåligt! Jag tycker vi ska jämföra Kurt Cobain och Johnny Cash. Vissa säger att man inte kan jämföra de två bara för de är vita, men det tycker jag, så. Jag säger Johnny Cash. hahaha, japp, du sa allt som behövdes killen! ;)
Cara de "yo no fui"
hur fan kan ni välja??? det är ju omöjligt. båda är två gigantisk stora och sköna artister
www.myspace.com/oscardvine Min musik, dans och allt annat: http://oscardvine.wordpress.com/ http://soundcloud.com/oscar-dvine
Producent
2007-03-08 19:28
Stevie Wonder. För att min pappas idol är Ray Charles.
Jag är ingen perfekt man. Jag försöker bara göra det bästa jag kan och vara sann, inte göra nått halvdann. Det borde vara min slogan.
Ray Charles, for att i just called to say i love ar langt ifran det samsta Stevie har gjort.
olletagesson.blogspot.com Hiphop is dead - long live Soulmusic
stevie wonder
thundercooperfuckinbird
fan ... vet inte :S kanske ray för jag har lyssnat på honom mer
Kolla in ett helt fenomenalt trumsolo av Stevie, eller "Little Stevie Wonder", som han kallades i början av sin karriär på Motown. Finns på youtube. The funky drummer!