I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Legends medley på nalenspelningen

Övrig musik - Soul & RnB

2005-04-02 13:16

Legends medley på nalenspelningen

Vilka låtar var det han körde i medleyt där han sjöng snuttar av låtar som han medverkat på? Jag har gått och tänkt på det i flera dagar men det står helt still. Frustrerande. Jag kommer bara ihåg "encore" och "never let you down"...

"What the fuck?! That ain't no fuckin' name, yo. That ain't that nigga's name. You can't be serious. Barack Obama. Get the fuck outta here." - DMX

2005-04-02 13:18
selfish?? med slum village!
all falls down?
någon alicia keys låt?
rätta mig , har ett dåligt minne
maybe you might be more than just a one night lady<br>

2005-04-02 13:20
all falls down tror jag inte han sjöng men de andra stämmer nog!
"What the fuck?! That ain't no fuckin' name, yo. That ain't that nigga's name. You can't be serious. Barack Obama. Get the fuck outta here." - DMX

2005-04-02 13:21
jo, selfish sjöng han ju hela låten sen. Är det förresten slum village som har samplat den av honom eller har han gjort en egen version i efterhand?

2005-04-02 13:35
no idea.
tror att han körde en egen version..
eller?

2005-04-02 13:39
ja alltså, det gjorde han ju men jag undrade mer vilken som kom först, versionen med slum village eller hans egen?

2005-04-02 13:50
jag gissar på slum.. o han bara gjorde reffen.
im guessin

2005-04-02 16:10
(va inte där) men han har gjort en egen version av selfish vilken går att ladda hem som video på hans hemsida www.johnlegend.com
sen lär han ju ha spelat if i ain't got you eftersom han körar på den.
Every day's another chance to get it right this time.

2005-04-02 16:29
simoom ah, det hade jag missat. Tack

If I ain't got you körar han väl inte alls på? Står inget om det i konvolutet (?) till diary of...iaf. Däremot på you don't know my name vilken jag är ganska säker på att han sjöng!

2005-04-02 17:15
aah, sorry, jag mena you don't know my name.
Every day's another chance to get it right this time.

2005-04-02 19:16
droopy >

njae.. Annexet 25:e Maj!
MIXTAPES: www.djcrilloh.com

2005-04-02 20:53
Hans egna version är gjord i efterhand... finns med på mix-cdn som släpptes precis innan releasen av hans album med Statik Selekta, mycket fin!
THE SWEDISH MIXTAPE CARTEL
http://www.twitter.com/djcrona
http://www.facebook.com/djcrona

2005-04-03 00:16
o hur fick du tag på den?

2005-04-03 15:59
crona ja, vad är det för nåt? har inte hört talas om den

2005-04-03 16:34
omslaget...

där är mix-cdn, rätt nice.. mycket äldre klassikers och skön musik överlag
THE SWEDISH MIXTAPE CARTEL
http://www.twitter.com/djcrona
http://www.facebook.com/djcrona

2005-04-03 17:14
men vart fick du tag på den då?

2005-04-03 20:45
Han körde dilated peoples- this way oxå har jag för mig
New Zealand Why not?

2005-04-03 21:15
Robban hmm ja det har du nog rätt i...!