R. Kelly-favoriter
Så här ser skivan med mina högst personliga R. Kelly-favoriter ut, skivan som förhoppningsvis slutligen ska få även femtitre här på Whoa att kapitulera inför the Pied Piper. Hon har lovat att iaf lyssna på den ordentligt (eller hur??!!), och jag har lovat att om hon fortfarande inte riktigt gillar R. Kelly så ska jag aldrig nämna honom igen. "Bra deal", var Yo-Yo's kommentar, med illa dold förtjusning över den faktiska möjligheten att aldrig igen bli påprackad The R in R&B. Iaf, tracklist : 1. R&B Thug 2. Just Like That 3. Feelin On Yo Booty 4. Thoia Thoing 5. I'll Never Leave 6. Ignition 7. Forever More 8. What Do I Do 9. Laundremat (Nivea feat. R. Kelly) 10. So Sexy (Twista feat. R. Kelly) 11. When A Woman's Fed Up 12. Etcetera 13. I Believe I Can Fly 14. Steppin' Into Heaven 15. Prayer Changes 16. You Remind Me Of Something 17. Religious Love 18. Trade In My Life sen var det väl en 6-7 favoriter till som jag mycket gärna haft med, men som inte fick plats, bland annat några stycken från 12 Play och Born Into The 90's som inte är representerad...men men...det är fortfarande ren passion det här, för mig.... Nu vill jag att Jakpuk och alla andra fans listar sina R. Kelly-favoriter!
skriv kort, helst inte alls
|