I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Nån som har tips på låtar med typ samma tema som Mariposa Traicionera?

Övrig musik - Rock, pop & annat

Producent

2012-11-12 13:02

Nån som har tips på låtar med typ samma tema som Mariposa Traicionera?

Har sökt lite på google men inte hittat något särskilt bra. Gärna liknande musikgenre!

//Paz

2012-11-12 13:47

Den här gick mkt på spansk tv i samma veva som den du länkade iaf... Bra bakisvibe
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2012-11-12 14:00
Annars känns Manálåten lite åt en långsam bachata-hållet

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Producent

2012-11-12 14:04
Är väl mest själva budskapet här som jag är ute efter, hehe.. Är inte så cynisk som man kanske kan tro men det är en jävla bra och sann text, är du oenig? :)

Ska checka dina låtar senare, tack för tips!
Producent

2012-11-12 14:08

2012-11-12 14:10
Jorå el problema ligger iaf rätt nära... Sen ska man väl antagligen skämmas som hiphopare för att man diggar skiten men jag skyller ifrån mig på nostalgi... Är väl kanske lite väl Ramazotti mot Manás låt haha

2012-11-12 14:12
Producent

2012-11-12 16:58
Haha, Eros Ramazotti style, ^^

Jodå, men var inte helt samma sak mellan de två låtarna tycker jag.

Som någon skrev på YouTube om Manalåten, typ:

Es una manera tierna para decir PUTA, haha..

Är lite på jakt efter låtar där personer poetiskt förklarar lättjan hos vissa människor utan att låta allt för bittra, ;)

Tack för låtar dock, reggaetondängan på slutet var ngt helt annat dock, hehe, ;D

//Paz