I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

2011-10-19 21:55

Idol 2011!

Såååå vem tycker ni är bäst i Idol? :D

(in before kommentarer från de som är för coola för att titta på programmet men ändå tvångsmässigt måste in och läsa i tråden)

Själv tycker jag Amanda F är riktigt grym, men överlag är det rätt kass kvalitet i år faktiskt.

Här är polisen som mitt i gatan står, niger och säger att nu är det vår

2011-10-19 22:00
inte sett mycket alls men tjejen med dreads ägde på sin audiotion, asbra lät det!
gör coola saker hela dagarna

2011-10-19 23:06
folkhome skrev:
inte sett mycket alls men tjejen med dreads ägde på sin audiotion, asbra lät det!

co-sign
Skivsamlare

2011-10-24 20:01
den andra Amanda är bättre. Stör mig på folk som ska flåsa och stöna när de sjunger.

Skivsamlare

2011-10-24 20:02
och killarna är helt värdelösa i år btw. För många unga

2011-10-26 21:32
Jag tycker personligen inte Amanda P (den andra Amanda) är särskilt intressant, hon har ingen känsla eller något som sticker ut i mina ögon. Hennes version av Utan dina andetag (Kent) var tekniskt bra men uttrycksmässigt ett lustmord.

Ja, det är sjukt ungt i år (både bland killar och tjejer). Robin (som väl är den enda killen med realistisk chans) med sina 20 år är överlägset äldst av alla...

2011-10-28 20:52
Molly är min favorit. Hoppas hon vinnner allt! :D
Skivsamlare

2011-11-05 00:46
Hon sjöng Jay-z låten snyggt, det måste du erkänna refused. Amanda P är dock lite ojämn har jag märkt. Proffsig sångerska, utan tvekan, men det är ibland något som fattas.
Bäst idag var Moa (tjejen med dreads).

2011-11-05 20:01
genomsnitt:

Hoppas du inte kollade i fredags ;)

ENOLA:

Hon har sjungit flera låtar skitbra, men jag tycker ändå hon är ointressant. Det blir inte bättre av att hennes enda fysiska scenspråk är att då och då höja en eller bägge händer.