I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Gamla favoritlåtar man skäms över.

Övrig musik - Rock, pop & annat

2010-04-25 01:11

Gamla favoritlåtar man skäms över.

Visst hade man rätt dålig smak en gång i tiden?

Dela med er av era gamla favoriter....som ni verkligen skäms över!

(Inlägget ändrat av Louder 2010-04-25 08:45:46)

You, me, or nobody is gonna hit as hard as life.

2010-04-25 14:03
det är inget fel på vandals.

låtar, eller snarare band jag skäms över att ha lyssnat på är
las palmas
slagsmålsklubben
bright eyes
postal service
MGMT (om ack så en väldigt kort period)

usch hujeda mig, finns säkert massa mer skit. när jag var liten och började skämmas för saker i min skivsamling slängde jag alltid in allt i en garderob. den garderoben är rätt fylld idag med skit från när jag var 11 år och lyssnade på massa pop-punk typ green day, offspring, nofx och blink 182 etc. idag får offsprings tidiga verk och nofx stå i min skivhylla ihop med green days två första album från 90 och 92 (innan de gick från college pop till pop-punk på storbolag och började suga). Någon gång i framtiden kommer jag kanske ha mod till att våga ovanstående lista i min skivsamling med. fast inte MGMT då eftersom de aldrig ens var bra.
kuk - kunst und kultur

2010-04-25 15:41
polaren fick ju mig att lyssna på Spice girls när jag var liten... Tragiska är att han i stort sett lyssnar på samma slags skitmusik idag, jag lyckades iaf ändra lite på musiken jag lyssnar på.
fuck that, jag är hardcore. jag kan ligga hur länge som helst i min egen avföring och vänta på nån

Dieallot

2010-04-26 21:24
Alltså... jag blir tårögd varje gång jag tänker på att jag lyssnade på E-type när jag var liten. :<
Oringatality-Battles brooooooooooooooooor!

http://www.whoa.nu/forum/svensk-hiphop/battles/716525/1.aspx

2010-04-28 00:36
johnny_tex P22

Haha nu gillar jag dig. Vi har exakt samma skäms-lista förutom MGMT. Har dock hört att deras nya är bra så jag tror jag ska ge den en chans.
you should have stayed in the pen, hoe a$$ nigga

2010-04-28 16:52
springsten P19

Jag gillar dig med, vi diskuterade ju musik förr här på whoa om jag minns rätt. Men då hade jag ett annat nick.

Nja alltså MGMT är verkligen ett sånt där band jag har svårt för. Det är ju enbart tack vare producenten deras första platta blev en sån kommersiell succé. glömt hans namn nu men han proddade ju flaming lips - the soft bulletin och det hörs verkligen. tror fan han gjort mer än bandet på MGMT debut.
kuk - kunst und kultur

2010-04-29 02:08

2010-04-29 02:12
haha lägg av, markoolio måste man ju älska:D

nej Spice girls här.. var stort fan!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2010-04-30 17:11
kom precis på att jag lyssnat på äcklig svensk vänstervriden hiphop med. har en massa tidiga vinyler med looptroop hemma. kan ju alltid pracka på något loppätet dreads-äckel dem för en dyr penning. hehe. de är ju rätt så rare om man säger så. typ heads or tails epn och annan tragisk skit. skäms ju sönder.
kuk - kunst und kultur

2010-07-09 14:45
johnny_tex; har varken dreads eller är äcklig (tror jag) men jag hugger gärna heads or tails av dig;)
gör coola saker hela dagarna

2010-07-10 00:43
Asså jag tycker alla har typ nämt bra grejjer. Asså typ Bright eyes och MGTM klassar jag som indie/ fast för stora för sitt eget bästa typ. Jag skäms sällan över min musiksmak jag är för ung för att ha varit musik intresserad på 90- talet så typ dom flesta jag vet diggar ändå klassiska eurodance låtar och typ aqua och spice girls nostalgiskt. Den jag kan komma på som jag skäms över att gilla är den här

Jag skäms även över att jag gillar vissa låtar med Broder Daniel och Kent specciellt eftersom jag förespråkar hat gentemot dom. Bara för att dom är så omyckta av dryga fucking poptjejer.

Men det kan liksom gå tvärtom för mig också. Jag hatade verkligen Snook tidigare men efter att ha börjat hänga här på Whoa och läst att dom faktiskt har respekt var jag tvungen att kolla igenom skivorna(peer pressure) och jag har verkligen ändrat uppfattning om dom.
Its not random that the? rappers in the 90's first were big(BIG L,BIG PUN,NOTORIOUS B.I.G)and the rappers nowadays are little(lil wayne.lil jon,lil boosie)
Poet

2010-08-06 11:43
"Jag hatade verkligen Snook tidigare men efter att ha börjat hänga här på Whoa och läst att dom faktiskt har respekt"

Hahaha vem fan bryr sig om dom har respekt? Om folk ogillar musiken så höjer man
I.C.T.W
Ill be heading out soon