5/5
Faktiskt den första låt jag hörde med Elliott Smith
you should have stayed in the pen, hoe a$$ nigga
3/5 för att jag är svag för synthslingor.
om inte detta fantastiska liveklipp faller på läppen kan man lyssna på studiotagningen här istället.
Så länge nu har jag varit sövd i en sekund så var jag hög. (itsclive.blogspot.com)
4/5
Lugnande och skön. Bra sång, bra musik.
Would I shit you? You're my favourite turd.
5/5
Bootsy Collins - I'd Rather Be With You, Live.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
I've got it now... a thorn in my side the size of a Cadillac
Den gör inget för mig men det blir väl en svag 3/5.
Om den kom på radion skulle jag inte byta kanal.
Så länge nu har jag varit sövd i en sekund så var jag hög. (itsclive.blogspot.com)
Hangaround
2009-12-05 21:13
Låter som en riktigt bra låt ur en riktigt bra film. Låter som en riktigt stämningshöjare. :)
Men inget för mig. :P Fel punk. ;)
'... och Sverige tar ut negern och sätter in en zigenare...'<br> Bulgarisk TV under bronsmatchen i VM 1994
skön, avslappnande musik 5/5
För var dag blir det bättre, men bra lär det aldrig bli
Önskar lite att jag inte såg videon. Men Danzig är aldrig fel, hade inte hört låten innan men den var skön. Förutom videon då. 4/5
Jag bjuder på New Order och fantastiskt skateboardåkande av Jerry Hsu och Louie Barletta
Jag gillar inte new order men jag antar att jag måste ge den åtminstone 3/5 för att inte blir helt idiotförklarad
Bra låt, cool video. 4/5
Första låten
Inte direkt min favorit med The Band, men 3.5/5 får den.
Jag finner inga svar, det finns inga svar!
Hangaround
2009-12-07 18:05
haha en klassiker 4/5 grymming låten.! :)
Allt under 2000-talet verkar ju bli sågat så då letar jag upp min favorit från Absolut music 16.
'... och Sverige tar ut negern och sätter in en zigenare...'<br> Bulgarisk TV under bronsmatchen i VM 1994
7/10 gillade faktiskt den.
kolla videon, riktigt mysig tycker jag.
HELSINGBORGS IF!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Lyckades tyvärr inte hålla mitt intresse uppe särskilt länge. 2/5
Stör mig lite väl mycket på orgeln som dränker de övriga instrumenten något, men sångaren var helt okej. Högsta betyg till killens ögonbryn.
En av mina favoritlåtar. Spelar alltid den här när jag vill tagga inför träning/match eller få upp humöret rent allmänt. Videon är dock en katastrof.
Illumination is not reached by visualizing the light, but by exploring the darkness.
hmm... 2/5. det där är verkligen inte min typ av musik, men ändå bättre än mycket liknande
http://www.kommandot.se/wp/
3/5
Gillar inte sån där sång, men resten var rått och skitigt och bra
3.5/5
inte bästa låten men det rörde ändå nånting inom mig
nu då, ännu en gammal klassisk punklåt, men i tappning av det band som satte grindcoren på kartan mer än något band tidigare. en riktigt snygg och fet cover av vad jag skulle vilja påstå är världens tightaste band att se live
3/5
Lyssnar vanligtvis inte på punk men det var faktiskt bra tryck i den här låten. Som vanligt alldeles för kort.
Illumination is not reached by visualizing the light, but by exploring the darkness.
Fan, det började ju bra. Eller inte videon då. Men sen kunde jag inte hålla mig för skratt. 1/5
Ändrar inriktning och postar en av dom bästa låtarna jag någonsin hört.
hmm, ger den 3.5/5 och en chans i min plugg-spellista
det låg visst sex låtar med i samma klipp, men de är så jävla korta ändå:) sverige fortsätter leverera grymma grind-talanger. bodde granne med bandet en festival, jag var överlycklig över att ha dem där och de var överlyckliga över att ha ett fan haha. vi satt och pratade gäddfiske, det var lite oväntat
3/5 på klippet i sin helhet och 4/5 på den sista låten.
Fortsätter på Grindcore-spåret och postar en av mina favoritlåtar. Kanske kan uppfattas vara lite "mainstream" i sammanhanget, om nu den här genren någonsin skulle kunna kallas för det. De har ju gjort en hel del annat bra i och med skivan "The Codex Necro" men det är inte riktigt lika lättlyssnat. (Pandemonic Hyperblast...)
4/5. men sång... just den biten var riktigt kass:)
lite rock´n´roll-punk. lyssna spec på sista 40 sek eller så, faktiskt snygga hockeykörer och ett jävla sväng
Bra låt, skön trummaskin, mindre skön röst. 3/5
Moderator
2009-12-12 20:21
Njae, inget jag gillade tyvärr.. 2/5
time isn't wasted when you're getting wasted .
det där var ju nästan pinsamt dåligt jag ger ett minus
hajar inte riktigt.. tyckte den var rätt intetsägande. den får 2/5
min generösa var tvåa var till Freak Kitchen.. Enolas låt får 3/5.. hade ingen aning om att Nirvanas 'Come as you are' skulle låta sådär egentligen :)
tyckte inte den var jättebra,men förstår ändå att du gillar låten...och videon var bra, 3/5
Thrash är aldrig fel men detta är inte nån av mina favoritlåtar med megadeth. 3/5
4/5
och det måste ju följas upp med låten som man ser ett klipp av i "videon"
Fet video. 4/5
(The Embassy måste vara sjukt influerade av detta)
Betyg: 4/5
och ja, sångaren ser ut som Macaulay Culkin
2/5
Kändes lite väl "dussinmusik" för min smak. Just den här sortens musik tycker jag nästan alltid låter exakt likadant (själv lyssnar jag på mycket "Black Metal" så jag vet hur det känns att få ett sådant påstående kastat i ansiktet ;P) men egentligen tycker jag att det varken låter bra eller dåligt. Det lämnar helt enkelt inget större intryck på mig.
Jag drar ned på tempot nu med en helt akustisk låt av "legenden" Quorthon från Bathory. Gillar verkligen hur mycket känslor han bakar in i den här låten. Det är nästan som om att han visste att han skulle duka under för sitt medfödda hjärtfel inom bara några få år.
Riktigt bra. Gillar medeltidskänslan och att det var en väldigt känslosam låt. Trodde att den skulle vara instrumental, så jag blev faktiskt lite besviken när det blev sång. 4/5
Postar en till väldigt känslosam låt, med utmärkt sånginsats:
mycket bra 4,5/5
videon är en rätt uppenbar referens till en viss artist ;)
dock hittade jag ingen video med bättre kvalitet på youtube.. sorry
Jag finner inga svar, det finns inga svar!
Bra musicerande, men väldigt tråkigt att lyssna på. 2/5
Moderator
2010-01-06 10:58
3/5
Jävligt coolt, men inte direkt min sorts musik. Men de har ju helt klart gjort något bra av det.
Nu när whoa till slut ska lägga ned kan det vara dags att sammanfatta allt jag har lärt mig här genom åren: WORD! på Misery_chick
2/5 för jag har fett svårt för progg.
Its not random that the? rappers in the 90's first were big(BIG L,BIG PUN,NOTORIOUS B.I.G)and the rappers nowadays are little(lil wayne.lil jon,lil boosie)
är det något youtube-strul eller har du helt missat poängen med tråden, hoecakes?
för att styra upp det hela.
2/5 till KaptenKroks låt. Hatar progg och flöjten ska fan dö (gäller även Jethro Tull)
så där ja.