Fleppo2 Kanske inte märks med tanke på att jag frågar som om jag var färsk, men jag började spela gitarr för 9 år sen, så lite klinkande kan jag ;) Anledningen till att jag frågar är för att jag är som sagt intresserad av att få reda på vad det är för nått innan jag kastar in det i min lya, men nu har jag förstått att det värkar som att det går att göra massa olika grejjer med den. För övrigt så har jag aldrig vart intresserad av el-gitarrer från och med nu, så det är anledningen till min okunnighet.Clydisch Ne, har inte hittat något specielt riff eller nått, utan är mer intresserad av olika ljud. Just nu är vi 2 st som spelar tillsammans, men försöker få in så mycket ljud som möjligt i våra låtar. Och om jag fattade rätt så går det att ena stunden ha ett ljud med gitarren och sen genom att trycka ner pedalen så kan man få ett till? Om det är så det funkar så är det perfekt. Men det värkar som att jag kanske ska ta mig en sväng in till musik affären och ta mig en titt så man vet... Men tack för insatsen ändå mina kära vänner. Trevlig fredaf förövrigt!
Du har en fågel!