I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Vad är detta för låt? (60-talspop)

Övrig musik - Rock, pop & annat

2009-08-12 21:55

Vad är detta för låt? (60-talspop)

Har letat efter en låt så jäkla länge men har trots detta mycket gedigna arbete inte hittat den ännu, hjälp mig! Jag är rätt säker på att det är en poppig dänga från 60-talet, det är en tjej som sjunger, känns rätt tidstypisk på nåt vis. Jag förstår att detta är helt omöjligt att gå efter så jag visslade helt enkelt in en snutt i mikrofonen så får ni lyssna och höra efter själva:

Jag visslar bara efter minnet jag har så den går nog inte precis så som jag tror, men till stor del så. Första halvan innan pausen är typ sista delen på versen, sedan kommer en bit av vad jag tror är refrängen, det senare är i själva låten ett instrument av något slag och inte sång, tror jag.

Lycka till!

Intressepenisen hårdnar!

2009-08-12 21:56
Kan ju tillägga att jag är största falskvisslaren norr om Börtnan.
Intressepenisen hårdnar!

2009-08-12 21:58
helt sjukt omöjligt baserat på den visslingen..iaf för mig. har du ingen låtrad,ord etc.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2009-08-12 22:15
Har inte ett enda ord att komma med, vet bara exakt hur hon låter. :S
Intressepenisen hårdnar!

2009-08-12 23:17
Haha lycka till!
http://anjaparson.istheshit.net/
Förresten.. Jag hatar MBFIMG's användare på Whoa! HATAR!

2009-08-22 20:00
testa att vissla in det på sony ericssons TrackID, den brukar kunna hjälpa till i de mest kniviga situationer. om du eller nån du känner har en sony ericsson telefon vill säga, men det antar jag nästan att du kan leta reda på.
Its Tricky!

2009-09-01 16:09

2009-09-01 21:01
Robban: fan vad jag älskar dig just nu! DET ÄR DEN! Du har räddat min dag, eller vafan, mitt LIV! (L)
Intressepenisen hårdnar!

2009-09-01 21:13
Haha nice catch! Grym låt! :)
http://anjaparson.istheshit.net/
Förresten.. Jag hatar MBFIMG's användare på Whoa! HATAR!

2009-09-01 21:17
Rätt nöjd över hur likt det var ändå.
Intressepenisen hårdnar!

2009-09-02 20:22
Wow, det är nästa lika otroligt som folk som blir återförenade med sin sedan länge förlorade tvilling.
Så länge nu har jag varit sövd i en sekund så var jag hög.
(itsclive.blogspot.com)